Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Brak błędów a Scenic jak gorący źle chodzi


luc-84@wp.pl
Zarejestrowani

op Witam mam problem ze scenikiem 1.6 16v 2001 r na komputerze brak błędów a jak na dworze jest powyżej 20 stopni Celsjusza a silnik się nagrzeje to przy dodawaniu gazu lub zmiany biegu to samochód szarpie spadają obroty a nawet gaśnie w czym tkwi problem. Jak na dworzu jest poniżej 20 stopni scenic śmiga jak nowy i nic się nie dzieje.Odpala za zawsze za 1 razem czy zimny czy gorący.
pio555 napisał 25-07-2022, 18:29:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-07-2022, 18:29 przez pio555.)

Odpowiedz
Gieno555
Zarejestrowani

Czujnik temperatury pewnie. Jak jest ciepło to chodzi na ,,ssaniu " i go zalewa

Odpowiedz
luc-84@wp.pl
Zarejestrowani

op Wymienię ten czujnik i dam Ci znać czy pomogło.
pio555 napisał 25-07-2022, 19:45:
kolejna prośba o przywitanie się w odpowiednim dziale

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-07-2022, 19:45 przez pio555.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Po co odrazu wymieniać sprawdź jakie wartości podaje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Online
Lewe powietrze w dolocie

Wysłane z mojego fona

Odpowiedz
luc-84@wp.pl
Zarejestrowani

op Jak by miał lewe powietrze na dolocie to by na zimnym też wariował.
Autor tego posta otrzymał ostrzeżenie.
Powód: Recydywa/ignorowanie nakazów administracji/moderacji
Data: 25-07-2022, 21:16
Wygasa:
Admin: pio555
Wartość: 10%

Odpowiedz
lekkir
Zarejestrowani

Jak masz interfejs to PyClipem lub CarScanner sprawdź jakie są wskazania:
- temperatura płynu chłodzącego (jaką wskazuje podczas rozruchu i przez cały okres rozgrzewania silnika)
- temperatura w dolocie (jaką wskazuje podczas rozruchu i przez cały okres rozgrzewania silnika)
- podciśnienie w kolektorze (na biegu jałowym)
- spalanie stukowe (na biegu jałowym)
- sonda przed katalizatorem (na biegu jałowym)
- sonda za katalizatorem (na biegu jałowym)

Niektóre z powyższych nie mają najprawdopodobniej na to wpływu, co nie zmienia faktu, że powinny być sprawne.
Pomiary rozpocząć od zimnego silnika aż do ciepłego (wyłączona klima i zbędne urządzenia obciążające alternator).

Ja osobiście obstawiam cewkę/cewki

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi lekkir za ten post post:
  • luc-84@wp.pl




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości