Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Błędy "check..." plus falowanie obrotów.


sylfon
Zarejestrowani

op Hej.
Dziś w południe po odpaleniu auta od razu wyskoczył mi błąd check injection a jak dodałem gazu to wzrosły tylko tak jak w trybie awaryjnym. Po przejechaniu kilku km wyskoczył dodatkowo check emissions a na dodatek na wolnych obrotach zaczęły mi falowac obroty. Jak zatrzymałem się i trzymałem hamulec to obroty były prawidłowe. Gdy tylko puściłem hamulec, po ok 2 sekundach obroty zaczęły falowac. Na wyświetlaczu naprzemiennie znikała i pojawiała się jedna kreska na obrotomierzu.
Co się dzieje z moim autem? Ktoś coś może naprowadzić na jakiś trop? Wieczorem jestem umówiony na clipa a do tego czasu coś mogę sprawdzić sam?

Tapatalkiem

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2019, 16:55 przez sylfon.)

Odpowiedz
Wozny84
Zarejestrowani

U mnie te komunikaty i falowanie obrotów występowały podczas awarii cewki. Po podłączeniu do Clipa wyskoczył błąd wypadania zapłonu. Po wymianie cewki problem ustąpił.

Odpowiedz
sylfon
Zarejestrowani

op Byłem na sprawdzeniu pod clipem i wyskoczył błąd pedału gazu, ścieżka 2 (na czerwono) oraz przepustnicy (na żółto).
[Obrazek: bdff29701a2012a26416f27567583026.jpg][Obrazek: c03e6ce98d8898a2849ba09e7ad66f5d.jpg]

Tapatalkiem

P. s. Dobrze rozumuje że winny jest pedał gazu?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2019, 19:58 przez sylfon.)

Odpowiedz
Warsztat pod chmurką
Zarejestrowani

W pierwszej kolejności stawiał bym na przepustnicę.
Używka na allegro już od 50zł także żaden wydatek.
Dostęp świetny.
Na początek bym ją wyczyścił i sprawdził jak się zachowuje.
To ona w 99% przypadków odpowiada za falowanie obrotów na postoju bez dotykania pedału gazu.
Winę może też mieć potencjometr w pedale gazu.

Ale obstawiam przepustnicę.
I od niej bym zaczął.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Warsztat pod chmurką za ten post post:
  • sylfon
sylfon
Zarejestrowani

op Wymieniłem pedał gazu oraz przeczyściłem przepustnicę. Po wyczyszczeniu jej check injection zniknął ale dalej jest check emissions. Najważniejsze, że silnik ma już pełną moc i nie jest w trybie awaryjnym. Teraz tylko dowiedzieć się czemu emisja nie zniknęła...

Tapatalkiem

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2019, 15:19 przez sylfon.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Bez clipa ciężko będzie... Oringi zmieniłeś czy stare?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
sylfon
Zarejestrowani

op Zmieniłem uszczelkę. Wolałem założyć nową niż ponownie starą.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2019, 15:44 przez sylfon.)

Odpowiedz
sylfon
Zarejestrowani

op 2 dni był błąd na desce z emisją. Wczoraj po południu tak sam z siebie po zapaleniu auta zniknął i już go nie ma... Jak ja kocham to auto...

Tapatalkiem

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

(09-04-2019, 19:37)sylfon napisał(a): 2 dni był błąd na desce z emisją. Wczoraj po południu tak sam z siebie po zapaleniu auta zniknął i już go nie ma... Jak ja kocham to auto...

Tapatalkiem
Nie znasz dnia ani godziny...... Kiedy...... No wiesz. Hehehehe....
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.brawo Ty....

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości