Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Błędy DF061 i DF896


MBros_GS
Zarejestrowani

op Witam.

Borykam się z pojawiającą się od czasu do czasu kontrolką ryzyko awarii silnika, głównie podczas ruszania ze świateł. 

Diagnostyka komputerowa wskazała:
DF 061 - Missfire on cylinder 3, Signal outside upper limit
DF896 - Pump Pressure Control, positive loop difference
DF1012 - Consistent multiplex signals for CC/SL 

Czy ktoś miał zalewanie wtrysku? Czy ostatni błąd tempomatu można zignorować jako często występującą pochodną aż do naprawy wtrysków?
Umówiłem się za kilka dni na wizytę w zakładzie specjalizującym się wtryskami, pompami i jak coś się dowiem podzielę się.

W tą zimę auto jeździło praktycznie tylko po mieście na krótkich odcinkach i pewno miało to ogromny wpływ.

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

korekty na wtryskiwaczach?

Odpowiedz
MBros_GS
Zarejestrowani

op Niestety nie znam, diagnostykę zrobili mi w zakładzie regenerującym DPF bo pierwotnie przypuszczałem że to będzie przyczyną. Nie wiem czy jest sens iść na Clipa czy od razu do specjalisty od wtryskiwaczy.

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

a co zrobi specjalista od wtryskiwaczy?

Odpowiedz
MBros_GS
Zarejestrowani

op To co powinien a na czym ja się nie znam.

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

Może jestem dziwny ale nie pojechał bym do specjalisty nie sprawdzając wcześniej z czym jest problem. Wtedy jadę do gościa i opisuje objawy pokazuje błędy, parametry i na tej podstawie konsultuje albo przebieg dalszej diagnostyki albo kwestię naprawy i kosztów. To tak jak byś do lekarza specjalisty pojechał bez żadnych wyników badań od tak bo coś cię boli.

Odpowiedz
MBros_GS
Zarejestrowani

op Dzięki za sugestię, jednak mam odczyt błędów i to jest jakiś start dla mnie. Ja sam nie wiem czego szukać nawet gdybym miał szanse podpiąć się do Clipa. Byłem ciekaw czy ktoś miał podobną sytuację, gdzie auto nie ma mocno zauważalnych objawów, falowania obrotów, kopcenia, gaszenia, mulenia itd. Warsztaty bez takich znamion też zabierają się jak do jeża, mam nadzieję że specjalista sprawdzi korekty itp. i wyciągnie dobre wnioski.

Może coś się dopiero zaczyna, stąd objawy łagodne i występujący czasem komunikat. Tak czy siak pora zgłębić temat.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
jesteś z W-wy
napisz do @ Oktawiusz ma Clipa i jest ogarnięty

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
MBros_GS
Zarejestrowani

op Clip wskazał, że korekty są prawidłowe i nie przekraczają +- 0,2. Błąd niskiego ciśnienia na szynie wystąpił wielokrotnie częściej (13 razy) niż na wtrysku (3) ale nie są to błędy stałe. Przebieg pracy pompy podczas jazdy nie wskazał odchyleń od zakładanego przez komputer. Podejrzenia idą w kierunku nieczystości zbiornika lub zacinania elektrozaworu, ewentualnie czujnika ciśnienia na szynie.

Odpowiedz
cyborg
Zarejestrowani

Elektrozawór ma bo kupiłem i nie trafiony zakup dalej mam to samo ciężko odpala i czasami pokazuje RYZYKO AWARII SILNIKA A clip pokazał obwód czujnika rampy wtrysku i wymieniłem obydwa i dalej ***** [Obrazek: cb5125b6df2e4f6813c676acd2d2991f.jpg][Obrazek: d58b7d92e5f2a6bccc6ff072438e9560.jpg]

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości