op
Witam.
Borykam się z pojawiającą się od czasu do czasu kontrolką ryzyko awarii silnika, głównie podczas ruszania ze świateł.
Diagnostyka komputerowa wskazała:
DF 061 - Missfire on cylinder 3, Signal outside upper limit
DF896 - Pump Pressure Control, positive loop difference
DF1012 - Consistent multiplex signals for CC/SL
Czy ktoś miał zalewanie wtrysku? Czy ostatni błąd tempomatu można zignorować jako często występującą pochodną aż do naprawy wtrysków?
Umówiłem się za kilka dni na wizytę w zakładzie specjalizującym się wtryskami, pompami i jak coś się dowiem podzielę się.
W tą zimę auto jeździło praktycznie tylko po mieście na krótkich odcinkach i pewno miało to ogromny wpływ.
Borykam się z pojawiającą się od czasu do czasu kontrolką ryzyko awarii silnika, głównie podczas ruszania ze świateł.
Diagnostyka komputerowa wskazała:
DF 061 - Missfire on cylinder 3, Signal outside upper limit
DF896 - Pump Pressure Control, positive loop difference
DF1012 - Consistent multiplex signals for CC/SL
Czy ktoś miał zalewanie wtrysku? Czy ostatni błąd tempomatu można zignorować jako często występującą pochodną aż do naprawy wtrysków?
Umówiłem się za kilka dni na wizytę w zakładzie specjalizującym się wtryskami, pompami i jak coś się dowiem podzielę się.
W tą zimę auto jeździło praktycznie tylko po mieście na krótkich odcinkach i pewno miało to ogromny wpływ.