Tutaj jeszcze zobrazowanie tej różnicy podczas jazdy ze stałą prędkością (wskazówka vs średnia prędkość z komputera po resecie):
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2016, 10:55 przez sportway.)
Błędne wskazania wskazówek prędkości i obrotów
op
Jeżeli mam dobre informacje, to dla silnika 1.8 z tego rocznika powinna być JC5 137 - wejdę pod auto się okażę, co tam siedzi. Też bym chciał żeby chociaż przy 4.000obr faktycznie wynosiła 140, a nie 130 km/h. Do jazdy po mieści i drogach jednopasmowych spoko, ale kilkaset kilometrów autostradami to już nie dla mnie.
Tutaj jeszcze zobrazowanie tej różnicy podczas jazdy ze stałą prędkością (wskazówka vs średnia prędkość z komputera po resecie): (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2016, 10:55 przez sportway.)
op
Okazuje się, że zarówno obrotomierz, jak i prędkościomierz zawyżają. Nie licząc oczywiście cyfrowego na dole, który pokazuje prawie idealnie z GPS. Jeszcze czeka mnie weryfikacja podczas jazdy obrotomierza, bo nie da się utrzymać równej wartości na luzie. Jeżeli błąd będzie narastał wraz z obrotami, to przestawienie wskazówek g.. da. Gdzieś wyczytałem, żeby sprawdzić kondensatory elektrolityczne. Na jedno dobrze, że nie skrzynia - chociaż i tak jest za krótka ale to już inna bajka.
op
Ale jaja. Wskazówki obydwie po wyłączeniu zapłonu opadają do pozycji, jak u kolegi [Pogromca] poniżej (pod napisami km/h i x1000):
![]() po czym po sekundzie skaczą do pozycji powyżej tych napisów i tak zostają nawet po odłączeniu aku. I to jest właśnie ta różnica, o którą oszukują wskazówki. Moje: [attachment=7404]
trzeba jeszcze raz wyciągnąć zegary i sprawdzić czy aby żarówka jest sprawna...
popraw w profilu bo jak masz S I ph I masz żarówki... jeśli masz z 2002r. masz S I ph II i możesz mieć diody... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2016, 00:37 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Przy teście zegarów ta kontrolka zapala się. Ja włączam zapłon też się zapala ale gaśnie po jakimś czasie. To raczej nie wina diody. Do tego świeci mi się "żółta" kontrolka silnika. Czy podłączenie pod Clipa rozwiąże problem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2016, 08:32 przez sajmo8.) (10-02-2016, 14:50)sportway napisał(a): Ale jaja. Wskazówki obydwie po wyłączeniu zapłonu opadają do pozycji, jak u kolegi [Pogromca] poniżej (pod napisami km/h i x1000): Ja mam podobnie, myślę, że to normalne zachowanie zegarów. Ale Twoje stanowczo za wysoko wracają... Możesz próbować przestawić wskazówki, ale na moje oko, to cofnięcie to kalibracja i jak przedstawisz to może nic nie zmienić. Może CLIP by tu pomógł? (11-02-2016, 08:32)sajmo8 napisał(a): Przy teście zegarów ta kontrolka zapala się. Ja włączam zapłon też się zapala ale gaśnie po jakimś czasie. To raczej nie wina diody.Odkręć korek zbiorniczka płynu hamulcowego, włącz zapłon i sprawdź, czy się zaświeci. Jeśli tak, to obstawiam wyłącznik przy dźwigni ręcznego. (11-02-2016, 08:32)sajmo8 napisał(a): Do tego świeci mi się "żółta" kontrolka silnika. Czy podłączenie pod Clipa rozwiąże problem?Niewątpliwie powie gdzie problem jest, a rozwiązanie to już inna sprawa ;)
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
To w takim razie nie wiem. Jeśli wyłącznik działa i zapala kontrolkę, to musi być coś nie tak z licznikiem. Kontrolka hamulca świeci w kilku przypadkach: Jak masz za mało płynu i przy zaciągniętym ręcznym sprawdzić najłatwiej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2016, 09:33 przez filozof.)
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości