Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Awaria spryskiwaczy


Fyox
Zarejestrowani

Od góry zapisnki na wcisk + po dwie śruby przy nadkolu i od spodu niektórzy mają śruby, u mnie były 3 nity, ale nie łamałem/rozwiercałem ich tylko zostawiłem zderzak, aby sobie leżał połączony z osłoną chłodnicy. Dojścia do pompki spryskiwaczy w wersji bez xenonów jest wystarczająco. Ja musiałem dodatkowo rozkręcić i lekko przesunąć belkę, bo musiałem wyjąć zbiornik, aby dostać się do pompki która jest z tyłu.
Ogólnie roboty na MAX 30 minut i to z wypiciem piwkaThumbup

Odpowiedz
Marian1981
Zarejestrowani

...właśnie od dołu połączony zderzak z osłoną-tam są nity. Ok będę próbował korzystając z przyjaznej temperatury.
dziękuje za rade Fyox, czyli zostawie tak jak jest.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(22-12-2015, 19:40)Marian1981 napisał(a): łaśnie od dołu połączony zderzak z osłoną-tam są nity
jak masz nity to lepiej przez nadkole tak jak Fyox pisze

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Ja nadkole odkręciłem, odsłoniłem i się położyłem i dostęp był całkiem ok. Pompkę dało się wymontować.

Odpowiedz
Brecher
Zarejestrowani

op Jak wglada sprawa ze strony nadkola ?
dostep jest w miare latwy czy nalezy miec pare dodatkowych zaslepek plastkowych w rezerwie poniewaz z tego co mi wiadomo pekaja

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Mi się udało wyciągnąć bez uszkodzenia

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(22-12-2015, 19:40)Marian1981 napisał(a): ...właśnie od dołu połączony zderzak z osłoną-tam są nity.
nie musisz odkręcać od dołu Biggrin ani rozwalać nitów, ściągasz zderzak odkręcasz wszystkie które są potrzebne śrubki a dół zostawiasz, wyszarpujesz go z zatrzasków i odchyla Ci się spokojnie góra zderzaka na ponad pół metra i masz super dostęp do pompki. Ja wymieniałem pompkę pod sklepem i zajęło mi to niespełna 10min

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • Fyox
Fyox
Zarejestrowani

Dokładnie tak jak pisze Mati!

Odpowiedz
jabo
Zarejestrowani

Po ostatnich mrozach nagle przestaly dzialac mi spryskiwacze.
Podjechalem do mechanika ktory stanowczo stwierdzil "Padla pomka- wymienic"
Jak powiedzial, tak zrobil .
Zamowil nowa pompke, przelozyl i szybko okazalo sie ze uruchamiajac jednym przyciskiem spryskiwacz woda spryskuje przednia i tynia szyba od razu (dodam ze cisnienie na przod zmiejszylo sie o polowe)
Mechanik od razu wmowil mi ze ktos juz wczesniej przy tym grzebal i to wina elektroniki i nic wiecej juz zobic z tym nie moze.

Troche martwi mnie to niskie cisnienie bo prawie nic nie podaje wody na przod
Czy to naprawde wina elektroniki a moe gosc cos pochrzaniil i nie che sie przyznac teraz do tego ??

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

dolej denaturatu do płynu

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości