Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Awaria klimy


kotleto
Zarejestrowani

Ja miałem tego pecha że jak odkrecilem czujnik to cały czynnik poszedł w powietrze bo zaworem szlak trafił

Odpowiedz
dedopl
Zarejestrowani

Czujnik ok, zamontowany nowy, przy okazji zaciągniętego zderzaka, sprawdziłem ze nie podaje napięcia na sprężarke, po podpięcia na krótko chłód za aż się z auta nie chce wysiadac, po. Momencie włącza się wiatrak i obroty wzrastają, wydaje się wszystko ok.
Teraz pytanie bezpiecznik 4 w komorze silnika? Jak się do niego dostać najszybciej "zdjęcie parę postów wyżej"

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Mirek
Zarejestrowani

Panowie ostatnio zauważyłem że jak klima sie załącza to po lewej stronie w kabinie na wysokość]ci małego głośniczka słychać dziwne strzelanie jakby coś się obracało lub nie chciało wskoczyć ale nie mam bladego pojęcia co , nawet dziś podczas jazdy zaczęło coś terkotać , miał ktoś podobną sytuację? jeśli tak to co to było i gdzie szukać przyczyny?

Odpowiedz
gebi
Zarejestrowani

Może jakąś klapką sie nie domyka uszkodzony ząb,rozumiem że wlaczasz na auto klime
przerabialem to w swojej vectrze C,tam wystarczyło obrócić o 90 stopni i było ok

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2015, 10:37 przez gebi.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Mirek napisał(a):Panowie ostatnio zauważyłem że jak klima sie załącza to po lewej stronie w kabinie na wysokość]ci małego głośniczka słychać dziwne strzelanie jakby coś się obracało lub nie chciało wskoczyć ale nie mam bladego pojęcia co , nawet dziś podczas jazdy zaczęło coś terkotać , miał ktoś podobną sytuację? jeśli tak to co to było i gdzie szukać przyczyny?
typowe uszkodzenie zębatki obiegu zamknietego
pytaj wolfika on ostatnio wymieniał

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mirek
Zarejestrowani

gebi ale co obrócić?
pio dużo rozbierania jest? cała decha?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Mirek napisał(a):pio dużo rozbierania jest? cała decha?
wyjścia są 2:
1-rozbiórka dechy i wymiana silniczka na nowy
2.odłączenie tego silniczka-metoda szybka i łatwa ale trochę trąci druciarstwem (w/g mnie bo ja prowizorki nie stosuje a to jest prowizorka)

wyciągasz radio ściągasz górny plastik z konsoli lewarka biegów, odkręcasz śruby od panela przedniego ,ściągasz go potem odpinasz(odkręcasz nie pamiętam) panel klimy i z tył jest złącze 30 pin wypinasz kabel ale nie pamiętam który albo 25 albo 26-łatwo sprawdzić wciskając przycisk obiegu zamkniętego ja nie chodzi tzn ,że wypiąłeś właściwy Naughty

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mirek
Zarejestrowani

no to ładnie ,nie bardzo mam aż tyle czasu a partyzantki robił nie będę wiec poczekam do urlopu, a powiedzcie czy lepiej klima chłodzi na tym obiegu zamkniętym czy bez tej funkcji jest lepiej?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

wyglada to mniej wiecej tak jak w mojej galerii
http://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC-...ia?page=24
cała operacja zajmuje 15-20 minut

Mirek napisał(a):a powiedzcie czy lepiej klima chłodzi na tym obiegu zamkniętym czy bez tej funkcji jest lepiej?
jeśli jeździsz na auto to klima sama sobie dobiera czy obieg zamknięty czy otwarty jeśli na manualu Ty decydujesz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2015, 11:14 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mirek
Zarejestrowani

pio bardziej mi chodziło o zdarcie całej dechy żeby dostać się centralnie do tego feralnego silniczka bo to pewnie jego zasługa że tak strzela Sad
a nie chciałbym robić tego na szybko by czegoś nie urwać

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2015, 11:27 przez Mirek.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości