Audio Connection Box
Ciekawe czy to by podeszło http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5997106048
Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka
Z scIII więc ciężko może być ale pewnie warto bo to bose
Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka (10-12-2016, 21:24)LUKKUL4158 napisał(a): Ciekawe czy to by podeszło http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5997106048O Bielsko biała mobilnie
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
op
Ale poważny temat się zrobił z mojego zakupu. Postaram się co nieco Wam jeszcze rozświetlić.
Radio w moim Scenicu to TunerList. Audio Connection Box (dalej zwane ACB) podłącza się do wejścia na zmieniarkę (te gniazda zaznaczone na niebiesko - C3 - kliknij w obrazek, to obaczysz): Tuner List Update List (obrazki pożyczone ze strony tlcdcemu - to jakiś program + schematy na podłączenie sterowania spod kierownicy renault do komputera PC, pewnie w ten sposób koledzy z piloty.pl podpinają się praktycznie do dowolnego radia) W instrukcji (załącznik, równiez PL) montaż urządzenia zalecają wewnątrz schowka, ale wówczas musicie w nim wiercić dziury, aby kabel podciągnąć do radia. Dziury nie będzie, bo na kablu połączeniowym jest uszczelka, która zaślepi wywierconą dziurę. Ja w ostateczności zamontowałem ACB na bocznej ściance, przy nogach pasażera na taśmie dwustronnej. Nic wtedy nie trzeba wiercić - od strony nóg pasażera jest bardzo dobre miejsce na puszczenie kabla w górę do radia. Najpierw jednak trzeba wyciągnąć radio i odłączyć od niego zasilanie (tak zalecają w instrukcji). Dlatego zawczasu należy sobie przygotować kod do radia Wtyczkę od ACB wpinamy jak na rysunkach powyżej, wsuwamy radio i cieszymy się MP3/WMA z USB/AUX/IPod w Szczeniaku. A jak poszperacie na Allegro, to można skombinować Bluetooth wpinany do AUX. Chyba Oktawiusz coś takiego ma - ale mogę się mylić (pisze z pamięci) ACB odgrywa muzyczkę bardzo dobrze - nic nie strzela, nic nie trzeszczy - testowałem tylko MP3 na USB. Sterowanie z kierownicy tak jak w CD Audio + zmiana folderów na USB poprzez pociągnięcie kółeczka do siebie. Po uruchomieniu silnika, jeśli działał ACB, to również się uruchomi i wraca do ostatnio słuchanego utworu. Generalnie same plusy. Ale dopatrzyłem się również i minusów - maksymalnie 6 katalogów z muzyką o dowolnej nazwie (ja nazywam CD1, CD2... bo takie nazwy są pokazywane na wyświetlaczu) - nie wiem ile maksymalnie utworów w katalogu, ja mam maks 70 - przełączanie piosenek - o ok. sekundę wolniej niż na CD (drobnostka) - nie udało mi się wyszukiwać utworów tylko w jednym katalogu (zapętlanie to się nazywa?), np. jak wyszukam "w tył" na utworze 1 w CD2, to ACB odtworzy na ostatni utwór w CD1. - ACB automatycznie się uruchamia - ale trwa to kilkanaście sekund - pewnie skanuje pendrive. Jak już się uruchomi, usłyszycie 0,5 sek. 1 utworu w CD1, a potem dopiero odpali ostatnio odtwarzany utwór (drobnostka) - klawiszologia w instrukcji jest opisana dla Update List i (chyba) jakiegoś Cabbase. W Tuner List, klawisze 1 - 6 włączają tryb losowy. Aby z niego wyjść trzeba dłużej przytrzymać klawisz (dowolny) 1- 6. Mam nadzieję że to nie problem z moim ACB, a jedynie "ten typ tak ma" w Tuner List. Podsumowując jestem bardzo zadowolony. Jak mam kupować "chińskie" coś, co i tak będzie działało tak samo jak oryginalne Renaultowe, to wolę oryginał - nawet używany. Acha, ACB można kupić z różnym wyposażeniem. Moje ma numer części: 7711423607 ale w zależności od roku produkcji i kabla, którym podłącza sie ACB (8pin, QuadLock) + kabla do podłączenia urządzenia zewnętrznego (Ipod, i coś tam jeszcze) to numerki nieznacznie się mogą różnić - możecie to sprawdzić na pierwszej stronie instrukcji , w tabelce pod spisem "języków" wykorzystanych w manualu. Wstawiam również video, jak to działa w Sc I (niestety nie wiem, czy tam tez są wtyczki takie same jak w ScII - ale popatrzcie jak wygląda wyświetlacz - Rd: tryb losowy odtwarzania (tak sądzę), normalnie świeci tam Tr (Track) - 1: numer utworu - CD i malutka 1 za nim to własnie numer płyty aktualnie odtwarzanej - w przypadku ACB, numer katalogu z np. MP3 Abyście mieli pogląd jak ACB czyta katalogi, zrobię mały ASCII rysunek poglądowy - katalogi które bedą poniżej CD6 nie będą już widziane (sprawdzone na TunerList, ScII 2004). Katalogi i utwory są odczytywane w kolejności alfabetycznej. Rysunek: Ja swojego pendriva zapisuje tak: USB - |- CD1 |- CD2 |- CD3 |- CD4 |- CD5 |- CD6 ale zauważyłem że zadziała równiez tak (CD2 i CD3 to podkatalogi w CD1, CD5 to podkatalog w CD4): USB - |- CD1 | |-CD2 | |-CD3 |-CD4 | |-CD5 |-CD6 Dla leniwych, jest program co ułatwia rozmieszczenie utworów w katalogach (nie testowałem jeszcze): Car MP3 Organizer (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-12-2016, 23:38 przez michaldck.)
Lubię mojego Scenica
Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
Ja nie odlaczylem zasilania od radia i też działa. Nie widzę różnicy pomiędzy prędkością zmiany utworów w cd i ACB.
Fajna sprawa bo nie trzeba płyt nagrywać. Katalogi od 1-5 mieszczą rzekomo po 99 utworów ale gdzieś czytałem, że jak się wgrać więcej to będzie odtwarzać ale radio pokaże, że to dalej utwór 99 pomimo, że będzie leciał np 120(muszę sprawdzić). Po wciśnięciu 6 powinien losowo wybierać utwory(że wszystkich katalogów). U mnie jest wejście usb, aux i do tego starego iPhone chyba 4. Też puściłem w dół żeby nie wierci. W oryginalnym zestawie są rzepy do zamontowania tego i śrubki(w zależności co nam bardziej pasuje). http://www.scenic-forum.pl/showthread.ph...#pid295318 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2016, 05:17 przez Fyox.)
Panowie, spróbujcie tego, podobno działa bez problemu, a za to można świetnie gdzieś w kokpicie dyskretnie zamontować "fabryczne" gniazdo
https://www.aliexpress.com/item/2016-Bra...0c028f6465
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776] (14-12-2016, 11:05)Fyox napisał(a): Trochę tandetnie ten egzemplarz wygląda ale pomysł fajnyNo wiadomo ze szalu nie ma, ale jakby to zamontowac na stale np w plastiku pod skrzynia biegow to ma sens wysłano z HTC 820
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776] |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości