Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

ABGASSYSTEM DEFEKT


Wuja
Zarejestrowani

op Dziś podczas jazdy wyświetlił mi się
Serwis i komunikat
ABGASSYSTEM DEFETK
auto jedzie normalnie żadnych objawów awarii
o co chodzi gdzie szukać problemu
miał już ktoś do czynienia z takim komunikatem???

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

Czyżby sonda lambda?
Tłumaczenie komunikatu wskazuje na usterkę układu wydechowego.

Odpowiedz
Wuja
Zarejestrowani

op a na polskie tłumaczenie co to oznacza ???
nie znam niemieckiego Sad

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

funkoval napisał(a):Czyżby sonda lambda?
albo czujnik faz rozrządu

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Donrafaellos
Wuja
Zarejestrowani

op Coś mi się wydaje ,że bez serwisu to się nie obejdzie

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Podjedź do Poznania do Diablo79, niech Ci CLIPem obada szczegóły błędu i przy okazji język zmieni na nieludobójczy (o ile to niemecki, bo nie jestem pewien)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-08-2015, 18:30 przez Oktawiusz.)

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(30-08-2015, 18:26)Wuja napisał(a): Coś mi się wydaje ,że bez serwisu to się nie obejdzie
obejdzie się spokojnie

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Wuja
Zarejestrowani

op a jeśli chodzi o czujnik faz rozrządu to gdzie go szukać ?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

raczej tylko ASO (koszt ok 250 PLN)bo po sklepach go nie będzie
wiem cos o tym jak szukałem mapsensora

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

To raczej holenderski, pewnie lambda bez clip tez da rade stwierdzić czy dobra potrzebny multimetr. Sonda ma 3 lub 4 przewody , przeważnie dwa białe to obwód grzałki miewasz na reszcie jeśli ma 3 przewody to masa z budy i 3 pin od lambda , jak ma 4 przewody to pomiędzy kolorowymi napięcie powinno płynnie oscylować 0,1-1V . Pamiętaj ze zimna sonda kłamie musi mieć jakieś 400st. wiec najlepiej mierzyć jakieś 10min. po odpaleniu.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości