Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

2.0L w automacie -> wysokie spalanie. :(


polaq
Zarejestrowani

DF038
OBECNA
MODUŁ ELEKTRONICZNY
1.DEF : wewnętrzna usterka elektroniczna
ZALECENIA
Kolejność opracowywania w przypadku występowania większej liczby usterek:
Opracować w pierwszej kolejności pozostałe usterki.
Cecha szczególna:
– Awaryjny tryb pracy typ 1 i 6 modułu przepustnicy.

I już masz wysokie spalanie.


Typ 1
Otwarcie przepustnicy jest mniejsze, niż położenie "Tryb awaryjny". Przepustnica nie jest już sterowana i
zostaje automatycznie ustawiona w "Trybie awaryjnym". Systemy ESP, regulator odległości, regulator /
ogranicznik prędkości są zablokowane. System automatycznej skrzyni biegów przechodzi w "tryb
awaryjny".

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2020, 18:18 przez polaq.)

Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

Czyli co, przepustnica jest na smietnik?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Nadzieja nie oznacza że wszystko skończy się dobrze, ale że wszystko co cię spotyka ma sens.
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Trzeba obserwować co się dzieje.
Po skasowaniu błędów trzeba po jakims czasie sprawdzić czy się potwierdzi.
Nie masz zrzutów ekranu z kontekstem błędu(zamrożoną ramką)?

Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

(11-02-2020, 20:00)polaq napisał(a): Trzeba obserwować co się dzieje.
Po skasowaniu błędów trzeba po jakims czasie sprawdzić czy się potwierdzi.
Nie masz zrzutów ekranu z kontekstem błędu(zamrożoną ramką)?
Nie, niestety

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

A czy tę przepustnicę ( bo.to jest elektroniczna jak mniemam) mozna wyczyscic, jak taką zwykłą, czy tylko wymiana?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2020, 22:06 przez jarpen.)

Nadzieja nie oznacza że wszystko skończy się dobrze, ale że wszystko co cię spotyka ma sens.
Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

Może czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy niedomaga.

Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

(13-02-2020, 01:18)Przemek7 napisał(a): Może czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy niedomaga.
A co z tym mozna zrobic?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Nadzieja nie oznacza że wszystko skończy się dobrze, ale że wszystko co cię spotyka ma sens.
Odpowiedz
sportway
Zbanowani

https://www.spritmonitor.de/de/uebersich...owerunit=3

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

(13-02-2020, 08:01)sportway napisał(a): https://www.spritmonitor.de/de/uebersich...owerunit=3

Spojrzałem w te tabele i nijak się to nie odnosi do rzeczywistości. Piszą że E III Pali 9 litrów benzyny i 11 gazu Lol  - chyba na postoju Cwaniak

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

Wymienilem dzisiaj sondę za katalizatorem.
Czy po wymianie trzeba ją jakos "zaprogramowac, uruchomi" czy cos w ten deseń clipem? Czy nic nie trzeba ruszac?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Nadzieja nie oznacza że wszystko skończy się dobrze, ale że wszystko co cię spotyka ma sens.
Odpowiedz
KamWar
Zbanowani

(21-02-2020, 20:31)jarpen napisał(a): Wymienilem dzisiaj sondę za katalizatorem.
Czy po wymianie trzeba ją jakos "zaprogramowac, uruchomi" czy cos w ten deseń clipem? Czy nic nie trzeba ruszac?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Wydaje mi się, że wystarczy odpiecie akumulatora na jakieś 10-15 minut.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości