Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1,9 dCi ogólne info


Kasztan
Zarejestrowani

Ok to przekonaliście mnie :Biggrin zakupię benzyniaka i zagazuje mój 1ph2 ma u mnie dożywoci kocham to auto ale mam smaka na SC2 mam nadzieje że teraz znajdę coś sensownego nie tak jak poprzedni SC2 mina mina i jeszcze raz mina....  teraz dokładnie poszukam.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

(23-04-2017, 12:14)Kasztan napisał(a): Ok to przekonaliście mnie :Biggrin teraz dokładnie poszukam.
może dlatego wcześniej miałes miny bo żle szukałes?

Odpowiedz
Kasztan
Zarejestrowani

Nie bo zaufałem znajomemu kolegi od którego go brałem... długa historia nie na ten dział Biggrin

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Co to dCi tak ode mnie po tym co zaobserwowalem i swoim doswiadczeniu, Jesli juz to tylko i wylacznie po lifcie auto. Czy to 1.9 czy 1.5 to po lifcie zostalo poprawione dosc mocno i nie sa awaryjne. 2.0 byly dosc odporne wczesniej tez, czy cos po lifcie w silnikach 2.0 zmienili to w sumie nie wiem. Tyle tylko ze jak juz sie sypnie silnik dci to taniej jest naprawiac 1.5 i 1.9 niz 2.0.
Benzynowe od renault mozna powiedizec, ze sa bezawaryjne dopoki sie na benzynie jezdzi. Problemy glownie sie zaczynaja jak sie gaz zalozy. Nie sa one wielkie jakies... ale wieksza usterkowosc jest silnikow PB zasilanych gazem. Takie jest moje zdanie i obserwacje na temat SC II.

Odpowiedz
bossky
Zarejestrowani

Z całym szacunkiem ale kolega haszczurur opisał emocjonalnie swoje przykre życie i wmawia ci kolego kasztan że wszyscy tak mają... G...no prawda... I zapewne znajdzie sie ktoś kto ci opisze jak to mu lpg nie śmiga... 1.9 dci 130 km jest ok.

Odpowiedz
xander!
Zarejestrowani

Pewno, że jest Ok.
Ja mam jeszcze sporo dołożone do pieca i jeździ aż miło.

U konkurencji wcale nie lepsze silniki, wszystko zależy jak się trafi i jak się dba.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi xander! za ten post post:
  • A2-eR11
kaawon
Zarejestrowani

Ja przejeździłem moim 1.9 131KM 170tys. W sumie ma 260tys. Póki co żadnych poważnych napraw. Turbina gwiżdże nieznacznie, ale wg mechanika jest ok. Z tym, że głównie w trasy jeździ. Połowa paliwa to ten "lepszy" diesel - zauważyłem, że spalanie delikatnie na nim spada. Nigdy nie robiłem żadnych dolewek do paliwa, ani do oleju. Mam nadzieję, że do 400tys pojeździ. Pewnie dwumasa niebawem padnie. Nie wiem jak z panewkami - czy np. wymienić je profilaktycznie? Rozrząd zmieniany co 100tys. olej i filtry co rok.
pozdrawiam,
Adam

Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

Ad. Kol. Kasztan - sc 1ph2 2.0 139 KM skrzynia automatyczna, bezawaryjnie 140 tys km na lpg BRC (całkowity 210 tys km), 8-9 litrów gazu/100, autostrada 12 litrów i więcej.
Pilnowane świece, filtry, oleje.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-2019, 08:38 przez Przemek7.)

Odpowiedz
Tomm1927
Zarejestrowani

Mój SII Ph2 1,9dCi 130KM miał przelatane jak go sprzedawałem niecałe 400kKM. Silnik w oryginale, dwumasa i turbina tak samo. Jedno co ważne to olej co max 15kKM, po każdej trasie chwilka oddechu (nie zbiednieje się jak chwilkę odpocznie), tankowanie na markowych stacjach no i ogólne dbanie o autko. Złego słowa o nim nie powiem. Zmieniłem bo mi się Przestrzeni zachciało ;);)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2020, 12:35 przez Tomm1927.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Tomm1927 za ten post post:
  • diabeł 02
Kamil10031990
Zarejestrowani

Witam serdecznie jaki torks potrzebny do kręcenia wytrysku w sceniku 2 1.9cdi 130km bo chcę kupić a nie wiem jaki ? I czy po odkręceniu i wymianie podkładki nie zapowietrzy się?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości