op
Cześć. Czy wie ktoś widział rozbierał jak to jest z tym kołem pasowym na alternatorze?
Na wolnych obrotach mam dudnienie pod maską a pasek wielorowkowy drga 2-3 cm.
Kiedyś pasek mi spadł i zauważyłem że albo sprzęgła nie mam albo się zepuło bo mogę kręcić wirnik altka w obie strony.
Gdzieś wyczytałem że sprzęgło jest w SC I jest a jak to jest w SC II ???
Zadałem też pytanie na elektrodzie ale tam nikt nie wie albo udaje że nie wie.
Przekopałem internety wzdłuż i wszerz i doszedłem do wniosku że sprzęgła były we wszystkich dieslach poza 1.9 w SCII
Napinacz dobry sprawdzałem luzów brak, koło na wale wymieniane 4 lata temu i wygląda świeżo, pasek nowy.
Jakby co to dam sam rade wymienić to koło?
Na wolnych obrotach mam dudnienie pod maską a pasek wielorowkowy drga 2-3 cm.
Kiedyś pasek mi spadł i zauważyłem że albo sprzęgła nie mam albo się zepuło bo mogę kręcić wirnik altka w obie strony.
Gdzieś wyczytałem że sprzęgło jest w SC I jest a jak to jest w SC II ???
Zadałem też pytanie na elektrodzie ale tam nikt nie wie albo udaje że nie wie.
Przekopałem internety wzdłuż i wszerz i doszedłem do wniosku że sprzęgła były we wszystkich dieslach poza 1.9 w SCII
Napinacz dobry sprawdzałem luzów brak, koło na wale wymieniane 4 lata temu i wygląda świeżo, pasek nowy.
Jakby co to dam sam rade wymienić to koło?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2017, 07:16 przez kszyba.)