1.6 16V 110KM
op
Czy przypadkiem przy Kzfr silnik nie powinien klepać jak diesel? Ogólnie Silnik pracuje cicho.
op
To raczej jak obroty spadły tak się zadziało ale jeszcze sprawdzę. Rozrząd był robiony 8 miesiecy temu lecz bez ZKFR. Natomiast co do mazi która była w zbiorniczku być może się pojawi. Czy przy uszkodzonej uszczelce obudowy termostatu może się miksować olej z płynem? Temperatura jest ok. Z tym że patrząc na ta uszczelke zastanawiam się czy jest taka mozliwosc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-03-2021, 21:17 przez Patrykus91.)
itek
— 13-03-2021, 23:01
Przy uszczelce termostatu może się mieszać olej z płynem. Wymiana z obudową.
(13-03-2021, 23:01)itek napisał(a): Przy uszczelce termostatu może się mieszać olej z płynem. Wymiana z obudową.Jakim cudem? Jeśli uszczelka od obudowy termostatu będzie uszkodzona to płyn chłodniczy będzie uciekał ale nie mieszał z olejem bo i skąd ten olej bym miał się tam wziąć. Druga sprawa to gdy dostanie się olej do płynu chłodniczego- przez UPG lub chłodnicę oleju (jeśli takowa jest) to pierwsze co da tego oznaki to bród/olej w zbiorniku wyrównawczym a po długim okresie 'olewania oznak' spuchnięte/zmiękczone od oleju przewody gumowe.
itek
— 14-03-2021, 07:35 (13-03-2021, 23:16)szymin89 napisał(a):(13-03-2021, 23:01)itek napisał(a): Przy uszczelce termostatu może się mieszać olej z płynem. Wymiana z obudową.Jakim cudem? Takim cudem: https://www.scenic-forum.pl/Watek-k4m812...rownawczym
op
panowie. Nagrałem filmik jak auto zachowuje się po odpaleniu jak już ma te swoje objawy
https://youtu.be/gEMmj5ctbM4 Dodam jeszcze że zauważyłem że na benzynie auto zaczęło mulic przy dodaniu gazu bniec wkręca się na obroty tylko go dusi. Na LPG lepiej. Zastanawiam się czy zmieniając dwu elektrodowe ngk BKR6EK z przerwa 0,9 na jedno elektrodowe BOSCH FR6KI332S IRYDOWA 0,7 nie popełniłem błędu. Dodatkowo raz auto zapiernicza jak szalone a za chwilę przymula. Filmik jak przerywa na benzynie https://youtu.be/cA-QHFihm-c (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2021, 10:05 przez Patrykus91.)
itek
— 14-03-2021, 11:19
Uważam, że świece dwuelektrodowe nie są wydajniejsze, w świetle zapłonu od jednoelektrodowych. Krótko-energia dzielona na 2.
Fatalna praca silnika. Sam do tego nie dojdziesz a na odległość nikt nie postawi 100% diagnozy. Polecam dobry warsztat, najpierw od gazu. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości