maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Na razie idziemy w strone pradu
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
ko-ma
9,669
28
1665
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 06-05-2022, 08:48
(06-05-2022, 04:03)maciej1486 napisał(a): Na razie idziemy w strone pradu
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Jak już pisałem - sprawdźcie bicie i płaszczyznę wieńca zębatego na kole zamachowym.
Ale przede wszystkim - sprawdźcie układ sterowania załączaniem rozrusznika - czy przekaźnik w module nie klei styków i nie trzyma cały czas wysuniętego bendixa.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Własnie wstepna diagnoza to przekaznik w module.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Gieno555
952
-1
100
138
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 06-05-2022, 14:44
@ maciej1486 czyli bendiks nie odbija? I spaliło wirnik?
•
ko-ma
9,669
28
1665
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 06-05-2022, 18:41
(06-05-2022, 14:44)Gieno555 napisał(a): @ maciej1486 czyli bendiks nie odbija? I spaliło wirnik?
Bendiks nie tyle "nie odbija" co prawdopodobnie (jak rozumiem) podczas pracy silnika jest cały czas "w pracy" czyli cały czas dostaje prąd i pozostaje wysunięty,
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Gieno555
952
-1
100
138
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 06-05-2022, 19:03
@ ko-ma czyli nie odbija i dlatego jest ,,w pracy". A nie odbijać może z dwóch powodów. Albo zużycie bendixa (co raczej odpada bo rozrusznik był robiony i zapewne był wymieniony. Albo problem nie odcinania napięcia na automacie (czyli moduł cały czas podaje napięcie na automat).
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Wlasnie podczas pracy silnika nie slychac by rozrusznik pracowal. Na postoju jest ok a ruszylem 100m silnik zgasl i pali rozrusznik. Jutro jade po modul odpowiadajacy za rozruch i rozrusznik. Zaczynam od najtanszych tematów.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Jesli powodem spalenie rozrusznika byl przekaznik w module i spalil on tez bezpiecznik przy aku. To po spaleniu tego bezpiecznika mozliwe jest uruchomienie auta i spalenie sie drugiego rozrusznika?
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
andrzejwa
2,675
54
1299
324
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
andrzejwa
Zarejestrowani
Online
— 09-05-2022, 11:48
(09-05-2022, 11:12)maciej1486 napisał(a): Jesli powodem spalenie rozrusznika byl przekaznik w module i spalil on tez bezpiecznik przy aku O jakim bezpieczniku piszesz, czy o tym co zabezpiecza tylko cewki bendiksa (umieszczony w USM) czy o głównym bezpieczniku od silnika rozrusznika? Bezpiecznik od silnika rozrusznika jest częścią modułu odłączania akumulatora umieszczonego za akumulatorem i ogólnie nie jest jako tako wymienny.
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
O bezpieczniku w module odlaczenia akumulatora.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
|