Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.5dci rozrusznik sprzęgło


maciej1486
Zarejestrowani

op Na razie idziemy w strone pradu

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(06-05-2022, 04:03)maciej1486 napisał(a): Na razie idziemy w strone pradu

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Jak już pisałem - sprawdźcie bicie i płaszczyznę wieńca zębatego na kole zamachowym.
Ale przede wszystkim - sprawdźcie układ sterowania załączaniem rozrusznika - czy przekaźnik w module nie klei styków i nie trzyma cały czas wysuniętego bendixa.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op Własnie wstepna diagnoza to przekaznik w module.

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Gieno555
Zarejestrowani

@ maciej1486 czyli bendiks nie odbija? I spaliło wirnik?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(06-05-2022, 14:44)Gieno555 napisał(a): @ maciej1486 czyli bendiks nie odbija? I spaliło wirnik?

Bendiks nie tyle "nie odbija" co prawdopodobnie (jak rozumiem) podczas pracy silnika jest cały czas "w pracy" czyli cały czas dostaje prąd i pozostaje wysunięty,

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Gieno555
Zarejestrowani

@ ko-ma czyli nie odbija i dlatego jest ,,w pracy". A nie odbijać może z dwóch powodów. Albo zużycie bendixa (co raczej odpada bo rozrusznik był robiony i zapewne był wymieniony. Albo problem nie odcinania napięcia na automacie (czyli moduł cały czas podaje napięcie na automat).

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op Wlasnie podczas pracy silnika nie slychac by rozrusznik pracowal. Na postoju jest ok a ruszylem 100m silnik zgasl i pali rozrusznik. Jutro jade po modul odpowiadajacy za rozruch i rozrusznik. Zaczynam od najtanszych tematów.

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op Jesli powodem spalenie rozrusznika byl przekaznik w module i spalil on tez bezpiecznik przy aku. To po spaleniu tego bezpiecznika mozliwe jest uruchomienie auta i spalenie sie drugiego rozrusznika?

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
(09-05-2022, 11:12)maciej1486 napisał(a): Jesli powodem spalenie rozrusznika byl przekaznik w module i spalil on tez bezpiecznik przy aku
O jakim bezpieczniku piszesz, czy o tym co zabezpiecza tylko cewki bendiksa (umieszczony w USM) czy o głównym bezpieczniku od silnika rozrusznika? Bezpiecznik od silnika rozrusznika jest częścią modułu odłączania akumulatora umieszczonego za akumulatorem i ogólnie nie jest jako tako wymienny.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op O bezpieczniku w module odlaczenia akumulatora.

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości