1.5 dCi rozkładam ręce - niebieski dym na zimnym
na bank uszczelniacze zaworowe jak na zimnym po odstaniu puszcza baka na niebiesko. Nie ma co sprawdzac i kontrolowac tylko je wymienic a przy okazji zdjetej glowicy, uszczelki wszystkie, planowanie, docieranie zaworow (opcjonalnie), rozrzad i wspomniane wyzej uszczelniacze zaworow.
op
Panowie,
To lepiej oddać autko i naprawiać silnik... podobno, z tego co mi mówią to jest koszt od 2 - 2,5 tys aż do 6 tys, bo nie wiadomo co tam, jeszcze będzie do roboty, dopiero po demontażu będzie można stwierdzić... Czy po prostu kupić silnik i zrobić przekładkę ?
Kupisz silnik - wielką niewiadomą, zamontujesz - i finalnie wyremontujesz.
Wynikowo do kosztu remontu dojdzie koszt zakupu silnika oraz koszt zamontowania i wymontowania. Silnik jest sens kupować jedynie, gdy znany jest jego stan, a stary silnik nie daje szans powodzenia naprawy.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
Panowie, jeszcze jeden objaw...
Po wyciągnięciu bagnetu, z tej rurki, walą spaliny jak z rury wydechowej,... po odkręceniu korka z oleju to samo ... Znakiem tego że ... już mu nic nie pomoże ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-07-2018, 06:45 przez Gimlii.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości