1.4 tce brak mocy
op
Witam, od pół roku mam problem z brakiem mocy w 1.4 tce, masa gratów wymieniona. Pol roku temu zmieniłem swiece u mechanika, auto straciło moc , mechanik uznał że jest ok. Po wymianie kolejnej u innego mechanika, było trochę lepiej, ale czasem auto było okropnym mułem tzn raz odpalam jedzie całkiem sprawnie dobrze przyspiesza, odpalam innym razem jest totalny muł ledwo rozpędza się do 110km/h...Dodam też, że wibrują pedały powyżej 2k obr/min, przy hamowaniu silnikiem drgania przenoszą się na kierownicę, jak rozbuja się do 4k obr/min i wciśnie sprzęgło do zmiany biegu to drążek skrzyni trzęsie się okropnie. Dodam, że sprzęgło podobno bierze wysoko. Co robić, iść w stronę zapłonu czy sprzegla? Najgorsze jest to, że mechanik sprawdza takie auto i mowi, ze wszystko ok... Dodam że silnik trzęsie się jak galareta, nie było tego wcześniej (poduchy podobno kk)
op
(21-08-2020, 13:23)Oktawiusz napisał(a): Mierzył ktoś i regulował luzy zaworowe w nim? Może już są tak podparte, że to agonia tego silnika Luzy nie byly mierzone, błędów brak, przebieg 117k. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2020, 14:59 przez lukko.)
Czy nowe świece były przeznaczone do tego silnika?
op
(21-08-2020, 18:22)Neonixos666 napisał(a): Czy nowe świece były przeznaczone do tego silnika? Najpierw założyłem beru 12VR- 6MPPUS polecane na forum, potem w serwisie zalozyli mi takie https://allegro.pl/oferta/swiece-renault...e=facebook (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2020, 19:39 przez lukko.)
Zmierzyłeś kompresje ? Masz LPG. Mój znajomy miał tak jak w 1.6 sce jak wypaliły się gniazda zaworowe. Glowica przeszła remont. Gniazda zostały wzmocnione i auto jeździ jak nowe. Sprzęgło i dwumase wymieniales ? Jaki przebieg auto ma. Może sprzęgło ślizga się.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2020, 20:22 przez Mello3x.)
op
(21-08-2020, 20:22)Mello3x napisał(a): Zmierzyłeś kompresje ? Masz LPG. Mój znajomy miał tak jak w 1.6 sce jak wypaliły się gniazda zaworowe. Glowica przeszła remont. Gniazda zostały wzmocnione i auto jeździ jak nowe. Sprzęgło i dwumase wymieniales ? Jaki przebieg auto ma. Może sprzęgło ślizga się. Kompresja nie była mierzona, sprzęgło się nie slizga (wysoki bieg 1500obr/min, gaz do dechy i rozpędza się bardzooo wolno, ale obroty rosną raczej współmiernie do predkosci). Bierze juz wysoko wg mechanika, auto nie ma LPG, przebieg 117k km
Zmierz koniecznie kompresje. Będziesz wiedział na czym stoisz. A komputer, co pokazuje. Jak parametry silnika. Turbina dmucha ? Powodem problemów z prawidłowym przyspieszaniem może być uszkodzony lub zatkany wtryskiwacz, zatkany filtr paliwa, brudny przepływomierz, zatkany lub zużyty katalizator, nieszczelność podciśnienia czy przeciekające przewody paliwowe, uniemożliwiające dostarczenie wystarczającej ilości paliwa do silnika.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości