adi84
7,319
18
3119
7,460
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 22-03-2016, 09:01
op
Zakupiłem nowego Krokowca założyłem i pojechałem zobaczyć błędy. Obroty były za wysokie i falowaly. Po diagnostyce były 2 błędy krokowy który wymieniłem i czujnika temperatury. Skasowalismy oba błędy i obroty są w normie nie faluja. Zrobiłem 50km i było ok. Dziś jadę ok 5 km i jakby ktoś odciol paliwo i zgasł . Chwile postalem na poboczu i zapalił i znowu ok parę km potem znowu na chwilę stracił moc ale jakoś jechał. Po zgaszeniu i odpaleniu po postoju przejechałem kolejne 20km bez przygód. Nie wiem co mu dolega . Ten czujnik temperatury chyba by takich psikusow nie robił.
Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
•
adi84
7,319
18
3119
7,460
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 23-03-2016, 20:50
op
Dziś wymieniłem oringi na przepustnicy. Były wygniecione nie wiem czy coś to pomoże w moiom przypadku ale i tak mialem je kiedyś tam wymienić.
Dla potomnych wymiary przy przepustnicy na linkę.
Mniejszy od strony kolektora 65x4 ew. 3 gruby
Większy od strony filtra powietrza.
76x8! (Grubiutki)
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 23-03-2016, 21:09
(22-03-2016, 09:01)adi84 napisał(a): Chwile postalem na poboczu i zapalił i znowu ok parę km potem znowu na chwilę stracił moc ale jakoś jechał. Niedawno był u nas podobny przypadek - ale w Toyocie : przyczyną był wariujący po nagrzaniu czujnik położenia wału.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
adi84
7,319
18
3119
7,460
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 23-03-2016, 21:54
op
Gdzie on jest mniej więcej?
Chyba wiem pod rezonatorem gdzieś na łączeniu skrzyni z blokiem, jutro go lookne.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2016, 21:54 przez adi84.)
•
adi84
7,319
18
3119
7,460
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 07-04-2016, 16:06
op
Ok, po wymianie Krokowca auto jeździ normalnie. Już 1 tkm zrobiony, i nie było problemów, mam nadzieję że temat zamknięty.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 07-04-2016, 18:24
(16-03-2016, 07:05)ko-ma napisał(a): Silnik krokowy i map-sensor, w parze - to pierwsze, co przychodzi na myśl Czyli jednak moje doświadczenia z silnikami PSa i tu się powtórzyły...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• adi84
|