(04-06-2023, 06:48)Binio napisał(a): Ja na pewno obawiał bym się ponad 300 tysięcy z silnikiem 1,6 w gazieczyli dalej kupujemy samochód przebiegiem.... niestety ale większość samochodów blisko 20-letnich będzie miała ten przebieg 200+ niemal na pewno i raczej będzie to bliżej 300k niż 200. Ogólnie rzecz ujmując lepiej kupić samochód który faktycznie jeździł i jest na bieżąco serwisowany, utrzymany w stanie pełnej sprawności niż taki co ma 150kkm np i "nic nie ruszane" a poprzedni właściciel pod kocem trzymał. Przykład z życia, ostatnio kupowaliśmy 10-leetni samochód, miał nieduży przebieg niecałe 100kkm udokumentowane i nikt jakoś do tej pory nie pomyślał, że trzeba pasek osprzętu z napinaczem wymienić! gdzie producent mówi 5 lat lub 120kkm, ale przebiegu nie było to nie ruszane, a że 5 lat było wcześniej i guma na pasku wygląda jak stary gumiak nie ważne.... także tak to wygląda. W takim wieku samochodu (15-20 lat) to się patrzy na stan samochodu i czy się "kupy trzyma" brzydko mówiąc a nie na cyferki na liczniku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-2023, 07:03 przez mb_17.)
były: Laguna I ph II 1.6 16V , Laguna II ph I 3.0 V6 24V, Laguna II ph I 1.8 16V, Octavia I 1.9TDI, Grand Scenic II ph II 2.0T
-> jest Laguna II ph II 2.0 dci Initiale Paris + Yaris III 1.5 Dual VVT-ie