SCENIC I PH II osłony przeciwsłoneczne
nie ma możliwości jakiejś naprawy? osłony dawcy to minimum 30 dychy za sztukę, a u mnie obydwie do wy miany.
A moze cos podlozyc w miejsce mocowania by bylo grubsze? W ostatecznosci mozesz zrobic male rzepy do daszka i podsufiki ale w miare tak by to wygladalo i sie w oczy nie rzucalo
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2015, 18:17 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Dobrze wiedzieć bo też mam ten problem przy czym u mnie na dodatek jak otworzę osłony i chce zamknąć to skubane potrafią wypaść z mocowania. Myślałem że tam może jest jakaś sprężyna czy coś co dociąga osłonę. Już wiem że muszę kupić nowe choć te i tak zdejmie i popatrzę może coś wymyśle
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Znaleźliście rozwiązanie na te osłony. Ta u pasażera trochę wisie i denerwuje mnie, po stronie kierowcy jest lepiej. Istnieje sposób poprawienia czy tylko wymiana?
EDIT: Postanowiłem wziąć byka za rogi, leciutko rozciąłem i okazało się, że gdy osłona się obraca to robi się duża szpara ![]() Poszedłem za ciosem i rozciąłem bardziej. Widać że szpara jest długa, na tym zdjęciu nie jest zbyt rozwarta ale podczas otwierania to się zmienia. ![]() Wkrętarka, dziura, skręciłem śrubą 3mm i została minimalna szparka ;) Która już się więcej nie rozwiera :P ![]() Na koniec wyczyściłem papierem ściernym elementy do sklejenia i skleiłem. Jest delikatne wybrzuszenie tam gdzie jest śruba i nakrętka ale jest to nie zauważalne. Za to osłona już nie opada ![]() ![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-05-2016, 21:33 przez stasic.) SCI PH II Privilege 1.6 16V ASB DP0 + LPG
Inna srubka bez takiej duzej glowki i bedzie git
![]()
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Robiłem czym miałem. Mam takie śrubki stożkowe ale 4mm więc znowu nakrętka będzie grubsza. Najlepsze by były śrubki i nakrętki 2.5mm ale mam za krótkie.
Można i tak: śrubki stożkowe, znalazłem takie nakrętki w formie walca, skróciłem śrubki i tą nakrętkę i zrobiłem mniejsze nacięcia ![]() ![]() Może ktoś znajdzie jeszcze inny, lepszy patent. Ja uważam że trzeba kupić dłuższe śruby 2,5mm, przykręcić nakrętkę, część wystającą śruby dociąć na równo z nakrętką. Plusy to mała cienka śruba, małe nacięcie, cienka nakrętka i można bliżej wiercić. Przy drugim podejściu musiałem odsunąć miejsce wiercenia, ponieważ ta nakrętka walcowa jest dość gruba. A to efekty. Szkoda że nie zrobiłem zdjęcia jak wisiała osłona pasażera, na tym zdjęciu już jest po operacji, a osłona kierowcy przed. Uwierzcie mi że osłona kierowcy wisiała dużo niżej niż kierowcy ![]() Na tym zdjęciu poprawiona osłona kierowcy, teraz będę chyba musiał poprawić stronę pasażera bo kierowcy bardziej dolega, muszę wyrównać ;) ![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2016, 11:24 przez stasic.) SCI PH II Privilege 1.6 16V ASB DP0 + LPG
Co Ty masz za panel nad glowa z tylu?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości