REGULAMIN SCENIC-FORUM.PL
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1.Forum służy do komunikowania się pomiędzy użytkownikami, informowania, wyrażania
własnych poglądów i opinii związanych z daną tematyką.
2.Administrację forum tworzą Moderatorzy, Junior Administratorzy oraz Administratorzy
forum.
ZASADY REDAGOWANIA TREŚCI
3.Przywilej redagowania treści na forum mają wyłącznie zarejestrowani użytkownicy forum.
4.Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.
5.Odpowiedzialność za treść ponoszą redagujący ją użytkownicy.
6.Założenie nowego wątku przez użytkownika nie wymaga zgody administracji, jednak wątki
mogą być modyfikowane, blokowane lub usuwane w sytuacjach w których moderatorzy
uznają temat bądź post za niezwiązany z tematyką odpowiadającą funkcjonowaniu forum,
mogą też zdecydować o kontynuacji tematu.
7.Charakter forum powinien być luźny, jednak należy wystrzegać się zanudzania innych
użytkowników.
8. Przed założeniem nowego wątku należy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum
nie toczyła (w tym celu użyj opcji SZUKAJ).
9. Unikamy pisania dwóch postów kolejno po sobie przez jednego użytkownika. Zachęcamy
do korzystania z opcji EDYTUJ.
10.Każdy użytkownik forum powinien traktować innych użytkowników dyskusji tak, jak sam
chciałby być traktowany. Oczekując szacunku, pamiętajmy o okazaniu go innym.
11.Na Forum :
- nie przeklinamy,
- nie obrażamy innych użytkowników, w tym także Administracji Forum,
- nie wyśmiewamy niewiedzy czy braku doświadczenia innych,
- nie prowokujemy kłótni, a prywatne spory załatwiamy tylko przez PW (Prywatne
Wiadomości),
- nie krzyczymy czyli nie piszemy DUŻYMI LITERAMI,
- nie publikujemy treści o charakterze pornograficznym, religijnym, faszystowskim oraz
innych zabronionych prawem,
- pamiętamy o prawach autorskich z zaznaczeniem pkt. 5
12. Brak szacunku dla użytkowników forum oraz http://www.scenic-forum.pl rozumianym
przez:
chamstwo, cwaniactwo, prowokowanie do kłótni, złośliwe komentarze, wulgaryzmy i słowa
powszechnie lub przez konkretną osobę uznawane za obraźliwe będą skutkować
ostrzeżeniem o wartości określonej przez Administrację Forum. Rażący brak szacunku
skutkować będzie natychmiastowym ograniczeniem dostępu do forum.
13.Na forum zamieszczamy zdjęcia w max. rozdzielczości 800x600 w ilości nie większej niż 6
załączniki w jednej wypowiedzi. Zdjęcia wymagające lepszej rozdzielczości zamieszczamy
w formie linków lub miniaturek do 20 sztuk w jednym poście.
Zamieszczanie zdjęć innego użytkownika forum bez jego zgody będzie skutkować usunięciem linka oraz ostrzeżeniem o wartości adekwatnej do przewinienia ustalonym przez
Administrację Forum.
14. W razie niestosowania się do regulaminu, użytkownicy będą otrzymywali ostrzeżenia, posty
danego użytkownika będą kasowane, a użytkownikowi może zostać ograniczony dostęp do
forum. W przypadku częstego i regularnego naruszania regulaminu przez użytkownika,
administracja będzie karać natychmiastowym wstrzymaniem dostępu do forum lub
wybranej jego funkcjonalności
15.Każdy użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego wykonania czynności
wymienionych w upomnieniu moderatora np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu,
pisowni, błędów ortograficznych itp. Administracja forum zastrzega sobie także możliwość
zmiany tematu oraz tytułu postu.
16.Użytkownicy forum muszą stosować się do zasad poprawnej pisowni, ortografii i sposobu
logicznego formułowania myśli pełnym zdaniem. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa
dla użytkowników z różnymi dysfunkcjami w tym zakresie.
Zwracamy przy tym szczególną uwagę na pisanie polską czcionką aby wypowiedź była
czytelna, spójna i logiczna.
17. Umieszczanie, w tematach, nickach, profilach i podpisach użytkowników, reklam innych
stron internetowych, for dyskusyjnych oraz stron reklamujących działalność gospodarczą
jest zabronione(za wyjątkiem indywidualnych ustaleń z Administracją Forum)
Administrator ma prawo usunąć konto zawierające lub rozpowszechniające tego typu treści.
18. Za moderowanie treści na forum odpowiedzialni są moderatorzy oraz w ich zastępstwie
junior administratorzy oraz administratorzy.
ZASADY WSTAWIANIA PODPISÓW
19. Podpis może zawierać maksymalnie 4 linijki tekstu,
20. Puste linijki są traktowane tak samo jak linia tekstu,
21. W podpisie można umieszczać obrazek, którego maksymalne wymiary to 400x50 pikseli,
22. Brak obrazka nie upoważnia do większej ilości tekstu,
23. Podpis przy postach może mieć co najwyżej 255 znaków.
24. Dopuszcza się zamieszczania obrazu + sygnatury z zewnętrznych aplikacji np. chomikuj,
motostat i inne wskaźniki spalania paliwa itd. pod warunkiem że wysokość sygnatury nie
przekracza 50px i szerokości 400px. Aplikacja jest traktowana jako obrazek.
25. Zamieszczenie treści reklamowych w podpisie, wymaga akceptacji Junior Administratora
lub Administratora.
ORGANIZACJA SPOTKAŃ
26. Spotkania, zloty i spoty; powinny otrzymać akceptację Administracji forum. Dotyczy to
głównie spotkań w których w nazwie jest użyta nazwa forum.
27. Każdy z aktywnych użytkowników ma równe prawo do uczestniczenia w spotkaniach
organizowanych przez forum.
KONTA UŻYTKOWNIKÓW
28. Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego konta. Udostępnienie konta innej
osobie może skutkować natychmiastowym ograniczeniem dostępu do forum.
29. Rejestrując się na http://www.scenic-forum.pl wyrażasz zgodę na otrzymywanie e-maili na
adres wpisany w Twoim profilu, a także na umieszczenie twojej lokalizacji na mapie forum. Wiadomości te będą dotyczyć spraw bieżących na forum i informacji o nowych artykułach
na stronie głównej http://www.scenic-forum.pl,
aby wypisać się należy usunąć konto lub zgłosić chęć usunięcia Administratorowi lub
Moderatorowi.
30. Zarejestrowani użytkownicy, którzy w okresie 12 miesięcy nie napisali ani jednego postu
MOGĄ zostać usunięci.
31. Każdy zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z
Forum i usunąć swoje konto. W celu zachowania logicznej ciągłości zostanie usunięty tylko
profil, a wszelkie posty i ich treść wraz z załącznikami napisane przez użytkownika zostaną
zachowane.
32. Administracja forum ma prawo do podjęcia decyzji o usunięciu użytkownika jeśli w ich
ocenie działa na szkodę forum lub jego obecność na forum może być szkodliwa.
33. Użytkownicy, którzy zrezygnowali z forum, mają prawo powrotu i powinny poinformować
o tej chęci Administrację Forum na adres e-mail kontakt@scenic-forum.pl
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
34. Każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania z treścią oraz przestrzegania
regulaminów i opisów wzorcowych każdego z działów. Nieznajomość regulaminu nie jest
wytłumaczeniem w przypadku jego łamania.
35. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego
regulaminu.
36. Wszelkie zmiany w forum będą przekazywane za pośrednictwem e-mail użytkownikom i
pierwsze logowanie po zmianach będzie uważane jako zgoda na zmiany.
37. Jeżeli nie zgadzasz się ze zmianami usuń konto bądź skontaktuj się z Administracją Forum
np. za pomocą e-mail: kontakt@scenic-forum.pl
38. Wszelkie sytuacje, które nie są opisane w regulaminie zostają rozstrzygane przez
Administrację Forum.
39. Kwestie sporne rozstrzyga tylko Administracja Forum.
40. Od decyzji Administracji Forum nie ma odwołania.
41. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu Karnego.
Jednocześnie informujemy, że http://www.scenic-forum.pl nie ponosi odpowiedzialności za
treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób
trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
6.03.2015
|