op
Witam,
Wymieniałem oringi na tylnych zaciskach.
Mam pytanie odnośnie zachowania się tłoczka po zaciśnięciu ręcznego.
Otóż w jednym zacisku po zaciągnięciu tłoczek wysuwa się i zostaje, tzn zaciskając wielokrotnie ręczny, można doprowadzić do wysunięcia tłoczka.
Natomiast w drugim tłoczek wysuwa się i cofa, nie pozostaje w miejscu wysunięcia. Zachowuje się trochę inaczej jak pierwszy.
Czy któryś z nich jest uszkodzony ? Czy ma znaczenie początek wkręcania tłoczka ?
Który z nich działa poprawnie ?
Wydaje mi się, że ten w którym tłoczek przesuwa się do przodu, no ale nie jestem pewien.
Oczywiście zachowanie się tłoczków sprawdzałem poza autem (zdemontowanie zaciski bez płynu hamulcowego)
Jeśli ten który się cofa jest uszkodzony, to co tam może być uszkodzone ? Da się ten mechanizm naprawić ?
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
wleniu
Wymieniałem oringi na tylnych zaciskach.
Mam pytanie odnośnie zachowania się tłoczka po zaciśnięciu ręcznego.
Otóż w jednym zacisku po zaciągnięciu tłoczek wysuwa się i zostaje, tzn zaciskając wielokrotnie ręczny, można doprowadzić do wysunięcia tłoczka.
Natomiast w drugim tłoczek wysuwa się i cofa, nie pozostaje w miejscu wysunięcia. Zachowuje się trochę inaczej jak pierwszy.
Czy któryś z nich jest uszkodzony ? Czy ma znaczenie początek wkręcania tłoczka ?
Który z nich działa poprawnie ?
Wydaje mi się, że ten w którym tłoczek przesuwa się do przodu, no ale nie jestem pewien.
Oczywiście zachowanie się tłoczków sprawdzałem poza autem (zdemontowanie zaciski bez płynu hamulcowego)
Jeśli ten który się cofa jest uszkodzony, to co tam może być uszkodzone ? Da się ten mechanizm naprawić ?
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
wleniu