scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-11-2019, 19:55
W gruszce masz zaworek zwrotny.. Jeśli gruszka nietwardnieje to w niej może być zaworek padnięty. I puszcza paliwo w obie strony..
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
tadek2241
47
0
1
23
SC II ph I
2004
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
łetownia
op
(14-11-2019, 19:55)scrabi napisał(a): W gruszce masz zaworek zwrotny.. Jeśli gruszka nietwardnieje to w niej może być zaworek padnięty. I puszcza paliwo w obie strony..
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
pompka jest sprawna tylko jak pompuje papka to slysze jak paliwo przechodzi przez filtr i tak jak by wplywalo do baku
•
andrzejwa
2,642
54
1284
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
W filtrze i w zbiorniku nie ma zaworka zwrotnego. W filtrze jest tylko zaworek który decyduje o drodze paliwa z przelewów do zbiornika w zależności od temperatury paliwa.
•
tadek2241
47
0
1
23
SC II ph I
2004
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
łetownia
op
(14-11-2019, 20:25)andrzejwa napisał(a): W filtrze i w zbiorniku nie ma zaworka zwrotnego. W filtrze jest tylko zaworek który decyduje o drodze paliwa z przelewów do zbiornika w zależności od temperatury paliwa.
moze kolega wie czemu tak jest ze jak pompuje gruszka to paliwo wchodzi do baku bo slysze jak szumi
•
andrzejwa
2,642
54
1284
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Szumi bo pompka zasysa paliwo z baku a po naciśnięciu wtłacza je z powrotem do tegoż baku. Powinna po zassaniu zamknąć zaworek ssący i pod wpływem nacisku przetłoczyć je do pompy wtryskowej. Według mnie wadliwe działanie gruszki.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to andrzejwa for this post
• tadek2241
tadek2241
47
0
1
23
SC II ph I
2004
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
łetownia
op
(14-11-2019, 20:30)tadek2241 napisał(a): (14-11-2019, 20:25)andrzejwa napisał(a): W filtrze i w zbiorniku nie ma zaworka zwrotnego. W filtrze jest tylko zaworek który decyduje o drodze paliwa z przelewów do zbiornika w zależności od temperatury paliwa.
moze kolega wie czemu tak jest ze jak pompuje gruszka to paliwo wchodzi do baku bo slysze jak szumi
a jeszcze jedno przelew z wtryskow puscilem do powrotu bez zaworka zwrotnego
•
andrzejwa
2,642
54
1284
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
To masz tak jak zrobiła fabryka czyli prawidłowo.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to andrzejwa for this post
• tadek2241
tadek2241
47
0
1
23
SC II ph I
2004
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
łetownia
op
(14-11-2019, 20:35)andrzejwa napisał(a): To masz tak jak zrobiła fabryka czyli prawidłowo.
ale z pompy przelew idzie do filtra
•
andrzejwa
2,642
54
1284
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Zgadza się, idzie do filtra i jak jest ciepło to nic tam nie robi i dalej leci do zbiornika a jak jest trochę zimniej to część cieplejszego paliwa z pompy po wymieszaniu z zimnym paliwem w filtrze wraca z powrotem do pompy. Pozostała niewykorzystana część ciepłego paliwa wraca do zbiornika by ogrzać znajdujące się w nim paliwo.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to andrzejwa for this post
• tadek2241
tadek2241
47
0
1
23
SC II ph I
2004
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
łetownia
op
ok dziekuje wszystkim za odpowiedzi w sobote bede dzialal z tym moze ogarne sprobuje wymienic jeszcze raz gruszke doloze zaworek zwrotny miedzy gruszke a filtr paliwa i mysle ze bedzie ok
•
|