op
Witajcie,
Pytanie jak w temacie.
Ponieważ mój wentylator nawiewu umiera, a właściwie to prawie umarł i bardzo często nie działa i siłowe próby jego obudzenia nie działają to zakupiłem już nowy zamiennik.
Ale problem jest jak w temacie- mam wyrwany gwint jednej ze śrub która mocuje wentylator pod deską do tej całej obudowy kanałów powietrza. Przez co trzyma się on na jednym wkręcie.
Wiem że powinny być trzy ale te dwie które są jakby bliżej środka kabiny to właśnie w jednej mam wyrwany gwint, a tej trzeciej która jak obudowa wentylatora wskoczy na swoje miejsce nijak nie umiem zamocować bo trzeba wsadzić klucz niemal pod prawy słupek nadwozia. Poza tym mam wrażenie że tam nie ma punktu mocowania ale może się mylę...
Teraz pytanie do was- jak można naprawić ten zerwany gwint w plastiku lub czym zastąpić tą jedną oryginalną śrubę żeby to się pewnie trzymało
Pytanie jak w temacie.
Ponieważ mój wentylator nawiewu umiera, a właściwie to prawie umarł i bardzo często nie działa i siłowe próby jego obudzenia nie działają to zakupiłem już nowy zamiennik.
Ale problem jest jak w temacie- mam wyrwany gwint jednej ze śrub która mocuje wentylator pod deską do tej całej obudowy kanałów powietrza. Przez co trzyma się on na jednym wkręcie.
Wiem że powinny być trzy ale te dwie które są jakby bliżej środka kabiny to właśnie w jednej mam wyrwany gwint, a tej trzeciej która jak obudowa wentylatora wskoczy na swoje miejsce nijak nie umiem zamocować bo trzeba wsadzić klucz niemal pod prawy słupek nadwozia. Poza tym mam wrażenie że tam nie ma punktu mocowania ale może się mylę...
Teraz pytanie do was- jak można naprawić ten zerwany gwint w plastiku lub czym zastąpić tą jedną oryginalną śrubę żeby to się pewnie trzymało
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?