Niestety to chyba prawie ostatni element jakiego nie tykałem (nie naprawiałem) w tym aucie
Ale do rzeczy
Wkładam kartę, wciskam sprzęgło i wciskam "start" i d..pa
1. Nie słychać takiego mocnego "cyknięcia", jakby duży przekaxnik coś odblokowywał (załączenie stacyjki)
2. Rozrusznik nie reaguje - a na tablicy komunikat STEERING LOCKED (przy wyłączeniu STEERING UNLOCKED"
3. W momencie wciśnięcia zapłonu, słychać 3 cyknięcia blokady kierownicy.
Blokadę zdemontowałem, i jak cyka, to nic się z tym bolcem blokującym nie dzieje,
nie wiem, czy powinien się wysuwać, ale sama blokada tylko "cyka", bolec nie reaguje.
Jak odpiąłem ją całkowicie, to nic się zmieniło, dalej jest STEERING LOCKED, STEERING UNLOCKED
Kierownica się obraca ale ciężko, bez wspomagania,
Akumulator OK, naładowany, mocny, światła, nawet długie, nie przygasają jak się wszystko włączy.
NO i teraz pytanie, za co najpierw zabrać, czy rozkręcać kolumnę , czy moze moduł w kabinie po lewej czy może moduł bezpieczników koło akumulatora ?
Może da się coś pomierzyć ?
Interfejsu OBD nie da się podłączyć, bo nie da się załączyć stacyjki.
Ręczny udało mi się zaciągnąć , ale już nie udało mi się poluzować, musiałem odpuścić dźwignią niestety.
Podpowiecie od czego zacząć naprawę ?
Pozdrawiam
wleniu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2023, 22:07 przez wleniu.)