Jeszcze rurkę muszę dorobić z otworami dla wlotu z odmy.
Zrobiłem 40 km zero dymu smrodu itp.
W OCT zero oleju
Tamto turbo zawiozę mu dla zasady ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2020, 18:51 przez twin.)
sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic
OCT ze słoika po jakimś maśle orzechowym ;) w środku dwie myjki stalowe a króce ogrodnicze, zwykle, mówią na to przepust.
Jeszcze rurkę muszę dorobić z otworami dla wlotu z odmy. Zrobiłem 40 km zero dymu smrodu itp. W OCT zero oleju Tamto turbo zawiozę mu dla zasady ... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2020, 18:51 przez twin.) (25-04-2020, 18:00)Lepus napisał(a): Z czego jest zrobiony ten OCT?Tylko czy to nie stało się przy montażu tamtego turbo? Robiłeś jakieś foty? Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Nie robiłem bo taki syf że ręce czarne miałem i ze 20 rękawiczek gumowych mi poszło. Oprócz oring ów na rurce było też coś zmiażdżone zielone, może oring poprzedni został i założyli nowy przykręcając na niego rurkę i miażdżąc go, może tam blokowało przepływ Turbo od tego padło i ciągnęło dalej olej.
Teraz jest myślę wszystko ok, zobaczę jeszcze jak się zachowuje na zimnym bo lekko jeszcze kopcił ale to dużo oleju było w wydechu jeszcze rano. Myślę tylko czy któryś z elementów podcisnieniowych nie ma wpływu na to i czy mam to dobrze podpięte bo widzę tu sztukowane przewody.
@ Mati, zależy jak była robiona regeneracja, na jakich podzespołach. Jestem zdania (podobnie jak wg mnie znający się na rzeczy @haszczurur), że to musi być solidnie zrobione na najlepszych podzespołach i większość regenerujących odstawia fajans. Poniżej 800 PLN to nie regeneracja a pudrowanie trupa.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Tak, ale droższa nie znaczy lepsze wykonanie. Musi być warsztat dobry który nie regeneruje na byle czym.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Dokładnie, 4 lata temu robiłem Turbo do bmw, około 900zl bo wirnik był słaby i zmieniali.
Auto zrobiło 200 000km Tu na miejscu co robiłem reg kosztuje 400 zł więc coś w tym musi być. Kupiłem w końcu turbine tam gdzie kiedyś u Pawlika ze Stalowej Woli za 800 niecałe i oby posłużyło podobnie co w bmw teraz. Będę jeździł teraz, zobaczymy co dalej.
200 km zero białego ani niebieskiego dymu.
Oleju w silniku nie ubyło, w OCT lekko na dnie jakieś 10 kropli. Chodzi dobrze jednak na zimnym przy ruszaniu kopci trochę na czarno, jak ciepły nic. W nocy w lusterku wstecznym jak normalnie w miarę dynamicznie przyspieszam czysto dopiero jak na maxa widać jakby smog. Ogilnie dynamika ok. Jakieś sugestie co jeszcze może być z tym kopceniem na czarno na zimnym? Wtryski sprawdzone i trzymają parametry, test przelewowy też równo. Intercooler oraz reszta połączeń czysta i szczelna. Filtr powietrza nowy. Może coś mam z tymi przewodami podciśnieniowymi? Posisda ktoś schemat ich podpięcia albo oryginalne zdjęcie swojego? (26-04-2020, 21:47)Neonixos666 napisał(a):Nie, to było coś jak zielony oring zgnieciony na potęgę, oba pozostałe czarne oringi były na miejscu.(25-04-2020, 20:31)twin napisał(a): Oprócz oring ów na rurce było też coś zmiażdżone zielone (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-04-2020, 21:54 przez twin.)
Znalazłem instrukcje jak podpiąć podciśnienie w 1.9 dci
Trochę miałem źle podpięte przy zaworze podciśnienia nr 4 na zdjęciu od gaszaka bo był wpięty pod ten pojedynczy króciec a powinien do tego skierowanego w dół. Przewody teraz niby ok, zobaczę rano jak się zachowuje. Wyczyściłem jeszcze filterek zaworu turbiny nr 6 na zdjęciu taki gąbkowy. Czarny praktycznie był, trzeba uważać bo delikatna gąbka. Leje mi się z tej wciskanej podstawy do odmy, na łączeniu podstawa - blok silnika. Musze pomyśleć jak to uszczelnić bo oringa tam niestety nie ma. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2020, 00:59 przez twin.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości