Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic
Porażka, jeśli będziesz jeździł będzie tak samo jak z tamtym silnikiem i śmiał bym twierdzić że wymiana była niekonieczna,
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Zawór wymieniony.? Odma drozna?
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- robii napisał(a):Niestety po przejechaniu paru kilometrów już pod domem tknięty przeczuciem odkręciłem przewód przy przepustnicy , a tam znowu olej.Jak tam olej to i w intercoolerze też i wszystko dmucha do silnikasprawdzałeś stan oleju przy tej operacji? czy IC był myty przy przekładce silnika?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
może to jeszcze jakie resztki z tego płukanego IC zostały i wywalało, a ubytek oleju? pamiętasz ile z bagnetu ubyło?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
nie pamiętam jaki dokładnie stan był na bagnecie wcześniej, teraz jest niby ok. Nie sądzę żeby to pozostałości starego oleju. Za dużo tego jest. Będzie to do sprawdzenia, ale na razie muszę uzbroić się w cierpliwość. Mam nadzieje , że to jednak turbina , to i właściwe konie mi wrócą do silnika
mówisz że IC był czyszczony, jeśli byłby czysty i znów masz ślady oleju przy przepustnicy to myślę że na bagnecie już by go mogło nie być... ubywał by bardzo szybko a z pół litra w IC by już siedziało. Więc znów trzeba wszystko myć...
Chyba że nie ubywa znacznie oleju, wiadomo rura może być od środka tłusta czy mokra. Z przepustnicy kapie? A co do braku mocy to polecam podłączyć go pod "dobry" komputer i zczytać dokładniej co go boli
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (13-04-2015, 20:04)Mati napisał(a): A co do braku mocy to polecam podłączyć go pod "dobry" komputer i zczytać dokładniej co go bolibył już w ASO i z turbo wszystko ok. Dodatkowo dwa inne niezależne komputery. Tutaj również nie było do czego się przyczepić z przepustnicy kapie jutro w nim pogrzebie i sprawdzę czy to może jeszcze pozostałości starego . Po kolorze oleju raczej powinienem to stwierdzić. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015, 20:14 przez robii.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
9 gości