op
Witam
Zamierzam dokonać przesiadki na RS. Jakiś czas temy wybór padł na RS III lub (w zależności od $$$ RS IV) 1.5 dci 110 kucy, manual. Ale... naszły mnie różne wątpliwości.
1. pierwsza dot. silnika. Kiedyś 1.5 dci był (z tego co czytałem) awaryjny - panewki, wtryski, turbo. Podobno te nowsze są mniej problematyczne. Czy to prawda?
2. Czy w RS III i w RS IV były 1.5 dci z AddBlue ? Nie chciałbym na takową trafić
3. Czy możecie Państwo potwierdzić że DPF w 1.5 dci 110 km nie sprawia probemów , nawet przy miejskiej jeździe ? Wyczytałem że jest dotrysk który eliminuje typowe problemy z dpfem
4. Czy warto dopłacić różnicę i kupić RS IV ? Który będzie lepszy na wyjazd dla 4-osobowej rodziny na np wakacje ?RS III czy RS IV ?Myślę o rocznikach 20015-2017 .
Dziękuje bardzo za pomoc!!
Zamierzam dokonać przesiadki na RS. Jakiś czas temy wybór padł na RS III lub (w zależności od $$$ RS IV) 1.5 dci 110 kucy, manual. Ale... naszły mnie różne wątpliwości.
1. pierwsza dot. silnika. Kiedyś 1.5 dci był (z tego co czytałem) awaryjny - panewki, wtryski, turbo. Podobno te nowsze są mniej problematyczne. Czy to prawda?
2. Czy w RS III i w RS IV były 1.5 dci z AddBlue ? Nie chciałbym na takową trafić
3. Czy możecie Państwo potwierdzić że DPF w 1.5 dci 110 km nie sprawia probemów , nawet przy miejskiej jeździe ? Wyczytałem że jest dotrysk który eliminuje typowe problemy z dpfem
4. Czy warto dopłacić różnicę i kupić RS IV ? Który będzie lepszy na wyjazd dla 4-osobowej rodziny na np wakacje ?RS III czy RS IV ?Myślę o rocznikach 20015-2017 .
Dziękuje bardzo za pomoc!!