Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

obroty na luzie


darek iz
Zarejestrowani

op witam 
ktoś może pomóc po odpaleniu auta jest wszystko ok po paru kilometrów obroty na luzie wchodzą nawet na 5 tyś wyłączenie silnika czasem powoduje czasem nie ze wraca do normy
przepustnica jest elektronicznie sterowana wiec krokowca nie ma była u fachowca od regeneracji i po sprawdzeniu i  pewnych naprawach  powiedział ze jest jak nowa możę to wina czujnika biegu jałowego ale nie mogę go znaleźć auto to scenic 1 lift 2.0 16v 102kw
pozdrawiam
TomaszB napisał 16-07-2017, 18:15:
Zgodnie z regulaminem który zaakceptowałeś przy rejestracji pierwszy post powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania.
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami.Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2017, 18:15 przez TomaszB.)

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

Krokowiec jest- tylko zintegrowany z przepustnicą  zamknięty w hermetycznej puszce i sterowany czujnikiem.


Pytanie co było robione bo skoro nagle wskakuje na obroty to wskazuje to na dziure w dolocie i lewe powietrze. Może przy rozkręcaniu i naprawach coś meches pomieszał. 

Do sprawdzenia cały dolot czy gdzieś nie ciągnie powietrza gdzie nie powinien i czy oringi na przepustnicy nie są pozawijane albo pozrywane. Obejrzałbym też wtyczkę od czujnika obrotów biegu jałowego oraz wężyk podciśnienia który wchodzi od góry do przepustnicy.

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
darek iz
Zarejestrowani

op wydaję mi się ze jak by miał lewe powietrze to od razu by wchodził na obroty a on wchodzi po jakimś czasie a gdzie jest czujnik biegu j

przepustnica była sprawdzana na oscyloskopie cewka też

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2017, 18:26 przez darek iz.)

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

czujnik siedzi z lewej strony przepustnicy. Zapięty szarą wtyczką nad obudową krokowca.

Przepustnica sprawdzana oscyloskopem? Niby w jakim celu.

Skoro nagle mu lecą obroty to oznacza że gdzieś jest dziura w kolektorze dolotowym. Wykręciłbym przepustnicę i sprawdził stan oringów plus obejrzal caly kolektor czy nie pęknięć.

Auto na samej benzynie czy ma LPG?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
darek iz
Zarejestrowani

op ma lpg wszystkie te czynności były wykonane do przepustnicy jest jedna wtyczka chyba 4 pinowa
Patrys4891 napisał 16-07-2017, 19:29:
Ostatnia prośba o stosowanie się do regulaminu zaakceptowanego przy rejestracji.
Dalsze łamanie regulaminu, będzie odpowiednio "nagrodzone".

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2017, 19:29 przez Patrys4891.)

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Pytanie czy to samo się dzieje na benzynie i gazie?

Thumbup
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

w poprzednim aucie miałem take cyrki jak puściła wkrętka od wężyka LPG wkręcona w kolektor. Wkrętka stopiła miejscowo kolektor i zaczęły się jazdy.

Gdzieś ciągnie lewiznę i trzeba obejrzeć gdzie. Dziwne jest tylko to, że po jakimś czasie od odpalenia

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
RafałQ
Zarejestrowani

Miałem tak, tylko że u mnie nie była przepustnica elektroniczna. Powodem był uszkodzony czujnik położenia przepustnicy

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości