op
Witajcie,
może ktoś podpowiedzieć - po malutkim dzwonie... ( straty wnętrza większe niż z zewnątrz... ) zostały mi do wymiany pasy i napinacze. O ile dobrze się dopatrzyłem, to napinacz jest i przy pasie i przy zapinaniu. Jeden pas - kierowcy kupiłem z deską, ale tylko część zwijaną, bez gniazda do zapiania, pytanie czy np to jest kompletne zapinania i wystarczy odkręcić, przepiąć wtyczkę i śmiga, czy coś tam jeszcze jest do dokupienia? Czy sa wersje z czujnikiem zapięcia i bez?
Wydawało mi się jak kiedyś oglądałem ( nie mój samochód i tak na raty przy nim dłubię...) że było coś nitowane, stąd się temat skomplikował. Czy wymian pasów i napinaczy jest jakaś większą sztuką jakieś tematy pod górkę?
Pozdr.
Jeszcze jedno - czy jest szansa, że z tyłu też są pasy do wymiany? Pytam, bo dziwne jest, że wysadziło dwa pasy, a jechał tylko kierowca - jak są czujniki zapięcia, to chyba powinien wywalić jeden pas...?
może ktoś podpowiedzieć - po malutkim dzwonie... ( straty wnętrza większe niż z zewnątrz... ) zostały mi do wymiany pasy i napinacze. O ile dobrze się dopatrzyłem, to napinacz jest i przy pasie i przy zapinaniu. Jeden pas - kierowcy kupiłem z deską, ale tylko część zwijaną, bez gniazda do zapiania, pytanie czy np to jest kompletne zapinania i wystarczy odkręcić, przepiąć wtyczkę i śmiga, czy coś tam jeszcze jest do dokupienia? Czy sa wersje z czujnikiem zapięcia i bez?
Wydawało mi się jak kiedyś oglądałem ( nie mój samochód i tak na raty przy nim dłubię...) że było coś nitowane, stąd się temat skomplikował. Czy wymian pasów i napinaczy jest jakaś większą sztuką jakieś tematy pod górkę?
Pozdr.
Jeszcze jedno - czy jest szansa, że z tyłu też są pasy do wymiany? Pytam, bo dziwne jest, że wysadziło dwa pasy, a jechał tylko kierowca - jak są czujniki zapięcia, to chyba powinien wywalić jeden pas...?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-11-2016, 19:52 przez m-blue.)