Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

moduł zespolony w kabinie - błędy


spadochronek
Zarejestrowani

op Witam, 

Pojawiły mi się takie błędy w pamięci UCH:

DF014 - obwód czytnika karty 1 CO.0 (obwód otwarty lub zwarcie do masy)
DF031 - połączenie impulsowego podnoszenia szyb CO.0 (obwód otwarty lub zwarcie do masy)

występują jako zapamiętane (usunąłem, to po jakimś czasie jeden pojawił się znowu).
Ma ktoś może pomysł czym może to być spowodowane? Nie uśmiecha mi się rozbieranie połowy kokpitu, żeby dostać się do UCH i sprawdzić stan wtyków w taką pogodę.

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Pytanie który błąd pojawił się znowu.
Pierwszy się pokaże jak był odpinany czytnik kart.
Drugi to może być problem z kostką R2. Przez nią idą sygnały od drzwi kierowcy do tylnych drzwi i sygnał zamknięcia szyb z UCH po dwukrotnym naciśnięciu przycisku zamykania na pilocie lub klamce..

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • spadochronek
spadochronek
Zarejestrowani

op Znowu pojawił się:
DF031 - połączenie impulsowego podnoszenia szyb CO.0 (obwód otwarty lub zwarcie do masy). Przetestuje to popołudniu, podepnę pod clipa i dam znać czy to to. Już sprawdziłem że jeśli to by był problem z niedomykaniem tylnych szyb to pin 12 na kostce wymaga sprawdzenia.

Co do błędu czytnika kart, nie pamiętam, żebym go odpinał.
Sprawdziłem popołudniu.
Włączyłem zapłon. Błędy zapamiętane:
DF031 - połączenie impulsowego podnoszenia szyb CO.0 (obwód otwarty lub zwarcie do masy).


Wykasowałem. Na włączonym zapłonie popodnosiłem szyby, poopuszczałem. Wyłączyłem zapłon, domknąłem szyby z pilota. Włączyłem zapłon, test kalkulatorów, bezbłędnie. Wyłączyłem zapłon. Odpaliłem auto. Piknęło dwa razy z okolic wyświetlacza, zgasiłem. Włączyłem zapłon, pojawiły się dwa błędy:

DF031 - połączenie impulsowego podnoszenia szyb CO.0 (obwód otwarty lub zwarcie do masy).
DF055 - zbyt niskie napięcie akumulatora 1.DEF (Hamulec parkingowy).

Skasowałem. Pytanie czy DF031 może mieć związek ze słabo naładowanym akumulatorem?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-03-2018, 19:39 przez spadochronek.)

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Spadki napięcia w okolice 10V przy odpalaniu mogą powodować pojawianie się różnych błędów.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(21-03-2018, 19:39)spadochronek napisał(a): związek ze słabo naładowanym akumulatorem?
Nie tyle słabo naładowanym, co ewidentnie kończacym swój żywot.
Uściślając: akumulator, który w Scenicu II produkuje błędy, w innym aucie może pojeździć nawet i dwa late. taka specyfika.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-03-2018, 14:30 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości