Stara zasada: tam, gdzie robione, tam sp...
Wadliwa świeca - zdarzyło mi się kilkukrotnie, ostatni raz w Volvo - właśnie Beru.
Dlatego od lat jestem entuzjastą NGK - przynajmniej z tą marką nie było przygód.
Co do znikajacej nagle kompresji - zapraszam do mnie wiosną na przejażdżkę pewnym leciwym pojazdem - z klasycznym przypadkiem podwieszającego się zaworu
(konkretnie w silniku z wałkiem w bloku podwiesza się w górnym położeniu szklanka popychacza zaworu.)
Parę razy już wracałem na trzech.
(a "fachowcy" zgodnym chórem twierdzili : "pierścionki")
Wadliwa świeca - zdarzyło mi się kilkukrotnie, ostatni raz w Volvo - właśnie Beru.
Dlatego od lat jestem entuzjastą NGK - przynajmniej z tą marką nie było przygód.
Co do znikajacej nagle kompresji - zapraszam do mnie wiosną na przejażdżkę pewnym leciwym pojazdem - z klasycznym przypadkiem podwieszającego się zaworu
(konkretnie w silniku z wałkiem w bloku podwiesza się w górnym położeniu szklanka popychacza zaworu.)
Parę razy już wracałem na trzech.
(a "fachowcy" zgodnym chórem twierdzili : "pierścionki")
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-12-2015, 08:23 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4