Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

ginie prad w aucie


Rob Kundzan
Zarejestrowani

op witam serdecznie
Posiadam scenica 2 disel 1.9DCI 2004rok,od pewnego czasu ginie prad,alternator ok auto stoi kilka dni i nie odpala slysze ze wymiana regulatora napiecia moze zalatwic ten problem,prawda??pozdrawiam

Odpowiedz
marekwodniak
Zarejestrowani

Lub wieszają się szczotki w alternatorze.

Odpowiedz
Rob Kundzan
Zarejestrowani

op
(16-10-2018, 02:43)marekwodniak napisał(a): Lub wieszają się szczotki  w alternatorze.

dziekiBiggrin
pio555 napisał 17-10-2018, 12:01:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami
Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum 
powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-2018, 12:01 przez pio555.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Albo przyczyną jest ulubiona usterka właścicieli Scenica II - akumulator w słabej kondycji...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
fannadil
Zarejestrowani

no tak ale bez jakiś pomiarów multimetrem czy innym narzędziem to możemy sobie stawiać diagnozy Thumbup

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

A najlepiej zacząć od podstawienia innego, na pewno sprawnego, akumulatora.
Przy okazji czyszcząc słupki, klemy i styki w skrzynce bezpieczników akumulatora.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(15-10-2018, 22:44)Rob Kundzan napisał(a): od pewnego czasu ginie prad,alternator ok auto stoi kilka dni i nie odpala
miałem kiedyś tak że alternator ładował na postoju ok 14V, na wyższych obrotach również, ale podczas jazdy w okolicy 1.5-2.3k obr napięcie spadało do około 12.2V żadnej ikony o braku ładowania nie było a aku ciągle rozładowany. Winne były szczotki, za kilka złotych zostały wymienione i problem z aku już nie było.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości