op
Nowy rok zaczyna się ostro. Stworzenie weszło do auta w Sylwestra wieczorem i do niedzieli po południu naniosło dramatyczne ilości śmieci. Towar poupychany byle gdzie, ale głównie w kanałach dolotowych wentylacji (wnęki za silnikami wycieraczek). Objaw po odpaleniu nawiewu potężne wibracje deski. Pełno towaru w filtrze powietrza. Co mogłem oczyściłem. Wibracja pozostała. Wniosek- wymiana/ czyszczenie dmuchawy gdyż albo jest tam pełno towaru i on wibruje albo stworzenie uszkodziło łopatki i stąd utrata wyważenia wiatraka.
No i zaczyna się dramat. Silnik wydaje się być zamontowany od strony prawej (czyli schowek szuflada) dosyć wysoko w centralnej części deski.
Proszę o poradę JAK WYJĄĆ SCHOWEK.
Moje dotychczasowe działania doprowadziły do odkrycia że nie za bardzo jest opcja bez demontażu R-LINK (podejrzewane o trzymanie schowka plastiki wsadzone są pod plastikami centralnej części konsoli blokowanymi urządzeniem R-LINK.
A może ktoś wie JAK WYJĄĆ R-LINK (bez psucia najlepiej)?
Grzebałem po necie ale jak już gdzieś wyjmują to Megane (czyli inna obudowa). Główny problem mam z dostaniem się do górnych śrub mocujących (pomiędzy wylotami nawiewów po obu stronach wyświetlacza).
No i zaczyna się dramat. Silnik wydaje się być zamontowany od strony prawej (czyli schowek szuflada) dosyć wysoko w centralnej części deski.
Proszę o poradę JAK WYJĄĆ SCHOWEK.
Moje dotychczasowe działania doprowadziły do odkrycia że nie za bardzo jest opcja bez demontażu R-LINK (podejrzewane o trzymanie schowka plastiki wsadzone są pod plastikami centralnej części konsoli blokowanymi urządzeniem R-LINK.
A może ktoś wie JAK WYJĄĆ R-LINK (bez psucia najlepiej)?
Grzebałem po necie ale jak już gdzieś wyjmują to Megane (czyli inna obudowa). Główny problem mam z dostaniem się do górnych śrub mocujących (pomiędzy wylotami nawiewów po obu stronach wyświetlacza).