cycu10121988
58
0
2
2
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
kędzierzyn koźle
op
witam . mam taki dziwny problem jak dla mnie. otóż scenic przy temperaturza zewnetrznej 15 stopni i wiecej jest strasznie słaby, pedałwciskam prawie do połowy a on ledwo co sie zbiera, ale jak spadnie temperatura na dworze do 2 stopni nawet lekkiego przymrozku, to jakby mi ktos nowy silnik wsadził, zbiera sie niesamowice, równo pracuje az sie gęba cieszy ;). ale jak przychodzi ocieplenie to porażka, jakby wogole turbiny nie było, szarpie silnikiem, słaby strasznie.
I jeszcze jedno pytanie. jak długo sie ma swiecic kontrolka swiec na zimnym silniku a jak długo na zagrzanym ?. powiedzmy ze na dworze jest około 10 stopni na plusie
Pomożcie bo juz niemam sił do tego auta
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-05-2017, 22:49
(11-05-2017, 22:41)cycu10121988 napisał(a): ale jak spadnie temperatura na dworze do 2 stopni nawet lekkiego przymrozku, to jakby mi ktos nowy silnik wsadził nie wiem czy rozsądnie ale stawiałbym na przepływomierz powietrza, spróbuj go odpiąć i pojeździj i zobacz jak jest.
(11-05-2017, 22:41)cycu10121988 napisał(a): . jak długo sie ma swiecic kontrolka swiec na zimnym silniku a jak długo na zagrzanym ?. kontrolka świec gaśnie w momencie kiedy powinno się odpalać auto. Tzn. nie przestają jeszcze grzać świece ale już komora silnika jest na tyle rozgrzana że silnik może zaczynać odpalać.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
cycu10121988
58
0
2
2
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
kędzierzyn koźle
op
no właśnie zapomniałem napisa ze odpiołem przepływke i jakby troche lepiej, najbardziej sie odczuwa przy ruszaniu bo tak nie szarpie ale niema poruwnania do tego jak chodzi przy niskiej temperaturze na dworze. pełna kultura pracy i przepływka była pdpieta
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-05-2017, 23:08
jeśli na odpiętej jest lepiej, obstawiałbym że jest uszkodzona i nadaje się do wymiany (aby nie wchodzić w spore koszta, fajnie by było gdybyś mógł jakąś założyć wstępnie do testów) a później kupić albo oddać
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
cycu10121988
58
0
2
2
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
kędzierzyn koźle
op
(11-05-2017, 23:08)Mati napisał(a): jeśli na odpiętej jest lepiej, obstawiałbym że jest uszkodzona i nadaje się do wymiany (aby nie wchodzić w spore koszta, fajnie by było gdybyś mógł jakąś założyć wstępnie do testów) a później kupić albo oddać
to dlaczego przy niskiej temperaturze jest wszytko ok. jakby to była przepływka to chyba cały czas cos by bylo nie tak. jaki czujnik moze robic takie zamieszanie. no i obroty jałowe sa nizsze przy zimnym silniku w cieply dzien
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-05-2017, 23:29
(11-05-2017, 23:23)cycu10121988 napisał(a): to dlaczego przy niskiej temperaturze jest wszytko ok. jakby to była przepływka to chyba cały czas cos by bylo nie tak nie wiesz czy jest ok, a wydaje CI się że jest ok -bo jest lepiej?
spróbuj podmienić na inny używany nawet
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
cycu10121988
58
0
2
2
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
kędzierzyn koźle
op
najpierw go trzeba miec :/ i niema skad wziasc
a czy mala dziurka w rurce egru moze tak mieszac
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 11-05-2017, 23:43
Ogolnie zawsze dla silnika zimniejsze powietrze spowoduje ze bedzie mial wiecej mocy, po to stosowane sa intercoolery w autach z turbina.
Problem z przepływką może byc taki ze ona robi pomiar temperatury przeplywajacego powietrza i sterownik silnika na tej podstawie podaje ilosc paliwa potrzebna do jazdy. W przypadku kiedy przeplywka jest odpieta to komputer przyjmuje wartosci domyslne i dlatego moze byc odczuwalna poprawa pracy silnika.
•
cycu10121988
58
0
2
2
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
kędzierzyn koźle
op
a ile kosztuje orginalna uzywka, da sie naprawic przepływke ?
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 00:24
ja np wymieniałem na używaną, koszt 25% nowej miałem, więc ryzykowałem
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|