Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

batterieladung defekt


dawid6631
Zarejestrowani

op Witam od kilku dni zaczyna pojawiać sie komunikat 
batterieladung defekt.przed odpaleniem sprawdzilem
Alu Pokazywał 12.9v .po odpaleniu i włączenie świateł 
Nadmuchu radia ogrzewania tylnej szyby pokazywał 14.36
.raz jest że zaświeci i gaśnie za chwilę a niekiedy pali się prze 
Dluszy czas i gaśnie .czy to szczotki na alternatorze czy 
Masa jest coś nie tak .mały z as ktoś taki problem .Z góry
dziękuję za informację. Autko grand Megan scenic .1.9 dCi  2004r

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2019, 02:26 przez dawid6631.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Obstawiam szczotki tak na początek, jeśli ładowanie zanika

Wysłane z kolorowego kalkulatora Thumbup

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Przede wszystkim zbyt wysokie napięcie przy obciążeniu. Powinno być niecałe 14V. Pytanie ile jest bez obciążenia?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(13-09-2019, 08:08)polaq napisał(a): Przede wszystkim zbyt wysokie napięcie przy obciążeniu. Powinno być niecałe 14V. Pytanie ile jest bez obciążenia?
Dlaczego zbyt wysokie? Regulator jest właśnie po to by utrzymać te 14V. Nie może być im większe obciążenie tym mniejsze ładowanie.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Thumbup

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Za wysokie ponieważ regulator w alternatorze Valeo ma 14V a nie 14.4.
14.4V to jest maksymalne napięcie dla ładowania akumulatora ołowiowego.

Odpowiedz
dawid6631
Zarejestrowani

op Czyli co alternator do regeneracji .szczotki padły ?

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Szczotki lub cały regulator. Masz alternator chłodzony cieczą czy zwykły?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Możecie się śmiać, ale...
zacznij od sprawdzenia czystości oraz solidnego dokręcenia klem.
Zgadnijcie, dlaczego?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Ja się wcale nie śmieję a wręcz często powtarzam , że przy grubych kablach musi być dobre połączenie.

Odpowiedz
dawid6631
Zarejestrowani

op
(13-09-2019, 11:19)polaq napisał(a): Szczotki lub cały regulator. Masz alternator chłodzony cieczą czy zwykły?

Chłodzony cieczą mam alternator

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości