Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Zestaw startowy z polifta


Wojtass34
Zarejestrowani

op Cześć, 
Zmieniłem zestaw startowy w scenic II ph1 N2 na UCH N3 z phII 1,6 benzyna. Pojawił się problem z wentylatorem chłodnicy, który po uruchomieniu silnika wskakuje na drugi bieg i cały czas działa. Po zgaszeniu auta wentylator zwalnia i działa na 1 biegu cały czas. Clip nic nie wskazuje, konfiguracje są poprawne. Czy może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem? Dodam, ze na oryginalnym zestawie startowym wszystko działa prawidłowo, wiec wykluczam uszkodzenie czujnika temperatury.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2021, 22:06 przez Wojtass34.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Problem prawdopodobnie tkwi w zasilaniu modułu, konkretnie szukaj spadku napięć zasilających.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Wojtass34
Zarejestrowani

op
(16-01-2021, 20:27)ko-ma napisał(a): Problem prawdopodobnie tkwi w zasilaniu modułu, konkretnie szukaj spadku napięć zasilających.

Czy jeżeli problem występowałby w zasilaniu wentylatora i ECU, to czy by nie występowało tez na oryginalnych częściach ?

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Ja też obstawiam problem z zasilaniem. Wymiana zestawu tu niewiele pomoże. Poza tym wkładanie zestawu startowego to mega słaby pomysł. We wszystkich modułach, które musisz wymienić jest zapisany VIN auta. Z tym się wiąże między innymi to, że będziesz miał w swoim aucie VIN innego auta. Jak bym miał od kogoś kupić auto z takim śmietnikiem w modułach to bym tego na pewno nie kupił. Poza tym nigdy nie masz pewności jakie jest źródło tych części. Wystarczy, że auto z którego pochodzi będzie pokradzieżowe albo gdzieś nierozliczone za granicą i można się naciąć na poważne problemy w przyszłości przy pierwszej lepszej diagnostyce.

Jeżeli będziesz miał zdiagnozowany uszkodzony ECU to się go wymienia na drugi - czysty i się go adaptuje do auta.

Na początek do pomierzenia wszystko pod maską. Moim zdaniem jest tak jak koma pisze. Gdzieś ginie zasilanie. Do sprawdzenia wiązki oraz skrzynka bezpieczników pod maską.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • Wojtass34
Wojtass34
Zarejestrowani

op Winny okazał się sterownik silnika.

Pozdrawiam i temat do zamknięcia.

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

(17-01-2021, 19:50)Oktawiusz napisał(a): J We wszystkich modułach, które musisz wymienić jest zapisany VIN auta. Z tym się wiąże między innymi to, że będziesz miał w swoim aucie VIN innego auta.
VIN w UPC, liczniku, hamulcu parkingowym to sprawa prosta. Za pomocą pyClip można zmienić VIN bez problemu na swój. Reszty nie sprawdzałem ale te 3 moduły tak.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Opcja jest ale sprawdzałeś czy faktycznie zapisuje? Renault CLIP też opcje ma a zmienić nie zmieni.
Pytam z ciekawości, nie testowałem pyCLIP'em

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Zapisuje bo sprawdzałem Clipem potem. Clip wypluwa komunikat "parametr jest już skonfigurowany" i tyle z nadpisania VIN. Jedynie "czystą" cześć można przypisać z tego wynika.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-02-2021, 19:34 przez niuniek24w.)

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości