op
Chciałbym odkręcić wtrysk ale nie da się jest mocno zapieczony a wtryski w tej wersji są trochę inne od normalnych i nie da się chyba od góry przykręcić podbijaka. Ktoś miał taki problem? Ktoś ma na to patent? Potrzebuje pilnie pomocy bo muszę wymienić uszczelkę pod wtryskiem tak śmierdzi spalinami w kabinie a muszę wozić dzieci. Proszę podpowiedzcie jak to można zrobić. Lałem wd40 nie pomogło. Nawet nie drgnie.
Zapieczony wtrysk scenic 1.9 130km
Nie znam tego silnika ale mam taki patent ,na gorącym silniku odkręcam nakładkę ,skrobie i wydmuchuję przestrzeń między wtryskiwaczem i głowicą i zalewam naftą na noc ,następnie wydmuchuję naftę i traktuję sprayem do demontażu wtrysków.W żadnym wypadku nie ciągnąć na siłę ,próbuj obracać i udar pionowo w górę .
Poluzuj stopkę trzymającą wtrysk i uruchom silnik, przegazuj. Możesz przejechać się kawałek.
Jeżeli nie masz młota przeciwwagi to weź klucz płaski (dobierz tak aby ściśle przylegał na wysokości krućca od metalowego przewodu paliwa)i staraj się kręcić w lewo i w prawo może się ruszy. Jak sadzi spaliny spod wtrysku to wyjdzie.
op
No właśnie nie wiem czy da się podłączyć ten młot grawitacyjny bo nie ma go do czego podpiąć. Z gazowaniem silnika też próbowałem ale nic nie dało jutro spróbuję odrdzewiacz i dorobię taki klucz aby to od dołu chwycić. Może da się poruszać. Mam taką nadzieję. Mechanik mówił że jak dmucha a nie chce wyjść to może już nagar się zapiekł i już sam tego nie odkręcę.
Młot można założyć na dwa sposoby
- odkręcić cewkę z wtrysku i nakręcić młot - założyć młot poniżej cewki Wszystko zależy od konstrukcji młota. Można też na deklu zaworów położyć drewno, na wtrysk założyć klucz oczkowy, oprzeć o drewno i tłuc młotkiem w klucz.
op
Udało się odkręcić wtrysk. Zrobiłem sobie wygięty klucz z 14. To chyba najlepiej poszło. Założyłem nową podkładkę i niestety dmucha dalej. Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że trzeba przefrezować. Więc będę w poniedziałek frezował bo to ponoć latwe?. A tą metalową podkładkę to się daje półokrągłym do dołu?
Pisałem, że jak sadzi spaliny to wyjdzie i wyszedł.
Umiesz frezować? Pamiętaj aby frez pokryć smarem zabieg ten spowoduje, że bród przylgnie do frezu a nie zostanie w gnieździe.
Tu masz filmik o wymianie podkładek i frezowaniu gjiazd.
https://youtu.be/2C1mJGOCKTc Co prawda w 1.6 HDI ale zasada jest taka sama. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2020, 10:30 przez polaq.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości