Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Zapala się lampka kontrolna stop, akumulatora i oleju.


mdpost@op.pl
Zarejestrowani

op Witam,
 
Proszę o pomoc co może być przyczyną: 
Dziś podczas jazdy na tablicy wskaźników zaświeciła mi się na czerwona  kontrolka: STOP, akumulatora i oleju oraz zresetował mi się chwilowy przebieg kilometrów i wyzerowała się godzina, tak miałem dwa razy w ciągu godziny. Po postoju około godziny, a następnie przejechaniu około 20 km, na razie problem się nie powtórzył.
Proszę o pomoc. 
Pozdrawiam

Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

Dziwne, jakby kostka od licznika na moment się wypieła, coś ruszałeś ostatnio?

Odpowiedz
hubert
Zarejestrowani

nie jest to spowodowane chilowym brakiem prądu?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Zacznij od sprawdzenia czy klemy sa dokrecone

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Petrus
Zarejestrowani

Witam, podpinam się pod temat . Sprawdzałem bezpieczniki pod maską ponieważ nie działa mi oświetlenie biegu wstecznego. Po podłączeniu akumulatora wywala mi komunikat Stop oraz usterka ciśnienia oleju , i złe ładowanie akumulatora , po odłączeniu i podłączeniu na nowo to samo, i ciągle chodzi wiatrak od chłodnicy.Odłączałem też podstawę aku i sterownik za podstawą.
Patrys4891 napisał 16-03-2016, 11:56:
Zgodnie z 4 punktem regulaminu, najpierw należy się przywitać w odpowiednim dziale.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-03-2016, 11:57 przez Petrus.)

Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Nie wiem czy bez clipa się obejdzie.

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

W takim razie zajrzałbym do skrzynki BSI (czy UPC) - tej obok akumulatora. Sprawdzić wtyczki, gniazda, czy nie pośniedziało lub czy nie dostała się tam woda.
Moze pojawiły sie jakieś zimne luty.

Ale na samym pocztaku stan akumulatora - czy na pewno jest sprawny.
Nie chodzi o samo ładowanie - ale czy przy obciążeniu ma odpowiedni voltarz
Plus sprawdzenie połączeń przy AKU - połączenia z bepziecznikiem CAL

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-03-2016, 13:21 przez pawelli.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(16-03-2016, 11:57)Petrus napisał(a): wywala mi komunikat Stop oraz usterka ciśnienia oleju , i złe ładowanie akumulatora , po odłączeniu i podłączeniu na nowo to samo, i ciągle chodzi wiatrak od chłodnicy
Ponowne sprawdzenie zabezpieczeń w skrzynce - gdzieś nie ma zasilania.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Przy braku niektórych zasilan moduł UCH będzie zachowywał się niestabilnie.Sprawdź wiązkę od modułu i przewody od wstecznego czy nie przetarte.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Antek
Zarejestrowani

Miałem dokładnie to samo kiedy nie podłączyłem tego średniej grubości (albo najcieńszego, teraz już nie pamiętam) kabelka do klemy minusowej

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-03-2016, 21:43 przez Antek.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości