Nie mam aktualnie serwisówki Sc1 ale na przykładzie scenica 2 jest to raczej niemożliwe a na pewno nie zalecane bo cewki elektrozaworów we wtryskach mają inne oporności a to może łatwo ubić komputer wtrysku. Osobiście nie polecałbym takich kombinacji bo czasy prostych silników gdzie takie coś było na porządku dziennym już dawno minęły - tutaj i tak sama zmiana wtrysku nic nie da, bo komputer ma zadaną mapę wg której ma pracować. Przy takich modyfikacjach zawsze trzeba zmienić mapę. Nie wiem jak konkretnie w tym przypadku, ale na pewno trzeba by najpierw porównać oba wtryskiwacze, bo mogą się też różnic napięciem zasilania - u mnie jest 12V a taki sam teoretycznie w megance występował już na 5V.
Raczej modyfikacja średnio opłacalna ze względu na dużo zachodu i mało mocy do uzyskania, tak jak stwierdził przedmówca.
Myślę, że więcej może dać modyfikacja wydechu, dolotu itp
#Wytapatalkowane