op
No i stało się
.
Cylinder 3 i 4 kompresja 7 , cylinder 1 i 2 kompresja 10
Po wymianie kpl rozrządu, mechanik zadzwonił i mnie o tym poinformował, silnik pracuje tak samo jak przed oddaniem na wymianę rozrządu więc błąd w sztuce został wykluczony
Nie kopci, spalanie w normie, jazda jest płynna i równa
Jedyny objaw to na biegu jałowym silnik lubi zakulec a nawet zgasnąć - poza tym nic złego.
Zanim stałem się posiadaczem scenica, stal on około 10mcy nie odpalany
Czy przez ten czas pierścień mógł się zapiec do tłoka i to na tylko bądź aż 2 cylindrach?
Chce spróbować zalać owe cylindry nafta na 24h, druga opcja - chemia forte do odpiekania pierścieni i czyszczenia nagaru
Czy w/w sposoby zdają wgl egzamin?
Czy ktoś z was miał już podobny problem?

Cylinder 3 i 4 kompresja 7 , cylinder 1 i 2 kompresja 10
Po wymianie kpl rozrządu, mechanik zadzwonił i mnie o tym poinformował, silnik pracuje tak samo jak przed oddaniem na wymianę rozrządu więc błąd w sztuce został wykluczony
Nie kopci, spalanie w normie, jazda jest płynna i równa
Jedyny objaw to na biegu jałowym silnik lubi zakulec a nawet zgasnąć - poza tym nic złego.
Zanim stałem się posiadaczem scenica, stal on około 10mcy nie odpalany
Czy przez ten czas pierścień mógł się zapiec do tłoka i to na tylko bądź aż 2 cylindrach?
Chce spróbować zalać owe cylindry nafta na 24h, druga opcja - chemia forte do odpiekania pierścieni i czyszczenia nagaru
Czy w/w sposoby zdają wgl egzamin?
Czy ktoś z was miał już podobny problem?