Xenon w scenicu II ph1
Taki ciekawy art jesli mozna na omawiany temat:
http://motofocus.pl/technika/9478/hid-y-...sow-na-nie
Dzikakuna, chwała Ci za to, że nie chcesz oslepiac, ale tak jak pisalem, założenie oryginalu mija się z celem o ile w ogóle jest mozliwe, pytanie, czy masz odpowiednie wiązki i wtyczki... samopoziomowanie, to dwa czujniki na przednim lewym wachaczu i tylnym prawym, do tego sterownik, silniczki w reflektorach, przekazniki, bezpieczniki... jak bardzo chcesz mogę Ci pokazać schematy elektryczne. Co do spryskiwaczy, Twoje rozwiązanie spowoduje że nie będziesz miał płynu ani na szybie ani na lampach... Musiałbyś wymienić zbiorniczek na wiekszy z dwoma silniczkami, rurka od lamp ma dwukrotnie większą srednice, aby pod dużym ciśnieniem umyć lampy, a nie je tylko zmoczyć... do tego całość podlaczyc, lampy spryskuja się na zmiane w jednym cyklu, aby jeszcze zwiększyć ciśnienie. Generalnie duuuuzo grzebania, kosztów jeszcze więcej, a efekt niepewny. Po prostu następne auto kup z xenonami, wyjdzie najtaniej. Co do HIDow i innych wynaazkow, to znasz moje zdanie.
PRZEMO skąd taki wniosek, masz jakieś badania, artykuł choćby z prasy moto? Nie rzucajmy sloganami i plotkami, ale opierajmy się na faktach, pomiarach, testach, badaniach na tak zacnym forum. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-03-2016, 09:46 przez michumal.)
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
(01-03-2016, 09:25)michumal napisał(a): Dzikakuna, chwała Ci za to, że nie chcesz oslepiac, ale tak jak pisalem, założenie oryginalu mija się z celem o ile w ogóle jest mozliwe, pytanie, czy masz odpowiednie wiązki i wtyczki... samopoziomowanie, to dwa czujniki na przednim lewym wachaczu i tylnym prawym, do tego sterownik, silniczki w reflektorach, przekazniki, bezpieczniki... jak bardzo chcesz mogę Ci pokazać schematy elektryczne. Co do spryskiwaczy, Twoje rozwiązanie spowoduje że nie będziesz miał płynu ani na szybie ani na lampach... Musiałbyś wymienić zbiorniczek na wiekszy z dwoma silniczkami, rurka od lamp ma dwukrotnie większą srednice, aby pod dużym ciśnieniem umyć lampy, a nie je tylko zmoczyć... do tego całość podlaczyc, lampy spryskuja się na zmiane w jednym cyklu, aby jeszcze zwiększyć ciśnienie. Generalnie duuuuzo grzebania, kosztów jeszcze więcej, a efekt niepewny. Po prostu następne auto kup z xenonami, wyjdzie najtaniej. Co do HIDow i innych wynaazkow, to znasz moje zdanie. Muszę przyznać rację. Posiadam oryginalne ksenony i niestety żeby doposażyć samochód i zamontować to wszystko jak oryginał mija się z sensem. Wiem, że jak się ktoś uprze to wszystko da radę zrobić ale jakim kosztem finansowym i nakładem pracy. Ja osobiście wolał bym kupić SC II z fabrycznym ksenonem niż ksenon dokładać. Wszelkiego rodzaju HID i patenty z podłączaniem spryskiwaczy reflektorów pod spryskiwacz tylnej szyby, stosowanie atrap spryskiwaczy na zderzaku i inne patenty do mnie nie przemawiają wolę mieć coś porządnego a nie jakiś substytut.
Zbiornik płynu do spryskiwaczy, bo ma dwie pompki, silniczki do poziomowania xenonów, te "wodziki" które są po stronie kierowcy przy kole z przodu i z tyłu do samopoziomowania lamp. Do tego pewnie aktywacja w clipie i kit wie co jeszcze. Jak się zdecydujesz to rób zdjęcia bo zachodu pewnie będzie sporo
Zobacz czy masz kostki do podłączenia czujników poziomowania znajdują się przy lewym przednim kole i z tyłu na belce po lewej stronie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2016, 05:39 przez haszczurur.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości