Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wysokie obroty


RafałQ
Zarejestrowani

op Panie i Panowie potrzebuję pomocy. Mianowicie dojechałem do pracy jak zwykle zaparkowałem normalnie, po ośmiu godzinach wychodzę siadam przekręcam kluczyk i.. nic. Silnik kręci ale nie odpala. Odpalił po kilkunastu próbach ale jak tylko dotknąłem pedału gazu to wkręcał się sam strasznie na obroty. Dojechałem jakoś do domu bo miałem kawałek, ale jak tylko wciskałem sprzęgło żeby zmienić bieg to od razu obroty pod 5 tysięcy. Na postoju zgasiłem, odpalił za pierwszym i póki nie dotknąłem pedału gazu to ok jak tylko delikatnie tyknąłem to od razu w górę... Ktoś pomoże co to może być? Silnik krokowy? wymieniałem go parę miesięcy temu ale na używkę więc gwarancji nie daje. Nie wiem od czego zacząć

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Online
może potencjometr gazu? jeżeli występuje

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
RafałQ
Zarejestrowani

op sam nie wiem czy występuję, ktoś wie?

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Trzeba obejrzeć przepustnicę, żeby się dowiedzieć Biggrin

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
RafałQ
Zarejestrowani

op Tam jest czujnik polozenia przepustnicy wymienialem go tez w zeszlym roku

Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Czyli wiesz, że występuje.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
RafałQ
Zarejestrowani

op Myślałem że to co innego to moze byc to?

Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Miałem problem z podwieszaniem się obrotów na wysokich, ale sprawcą był zablokowany silniczek krokowy (nastawnik biegu jałowego).
Jeśli w tym modelu silnika wystepuje - sprawdził bym go, zwłaszcza że wymontowanie i sprawdzenie, czy nie jest zablokowany, nie jest zbyt czasochłonne i skomplikowane.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
RafałQ
Zarejestrowani

op Pierwsza mysl to tezbyl silnik krokowy tyle ze niedawno go wymienialem, a jak najszybciej go sprawdzic? Wyjac i wyczyscic?

Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Wyjąć, sprawdzić, czy tłoczek się przesuwa swobodnie ( byle nie za mocno i bez włączania zapłonu Biggrin ), czy o-ring korpusu jest nie uszkodzony.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości