Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
Witajcie,
Dziś rano co opisywałem w osobnym wątku mój Szczeniak miał mega problem z odpaleniem.
Potem około południa po 6 godzinach postoju to samo. Trzeba było go trzymać na obrotach żeby nie zgasł.
Podjechałem pod drugie biuro i po podniesieniu maski zauważyłem ubytek płynu i ślady na rezonatorze powietrza.
Po godzinie odpalił normalnie- po przejechaniu paru km na skrzyżowaniu widzę że leci dym spod maski. Zjechałem maska w górę i widzę to:
Co ciekawe ulana jest tylko góra. Dół w okolicy czujnika temperatury jest suchy. Temperatura przez ten czas była w normie, auto nie dymiło i miało moc. Stanu oleju nie sprawdzałem
Pytanie do was- co mogło puścić i czy mega problemy z porannym odpalaniem można wiązać z tym że poszła UPG między tłokami?
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 27-06-2018, 07:27
jakiś wąż puścił albo obudowa termostatu te dwie rzeczy bym sprawdził najpierw powinno być widać wyciek, ale pewnie bardziej doświadczeni koledzy z forum będą wiedzieć lepiej
co przyszło do głowy żeby jeździć z lejącym się płynem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2018, 07:27 przez fannadil.)
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 27-06-2018, 07:46
To są okolice nagrzewnicy. Może trójnik od gazu. Pozwól silnikowi przestygnąć, żebyś mógł wąż ścisnąć i obserwuj gdzie cieknie.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
Auto zostało zholowane do serwisu.
Niestety ze względu na brak ludzi zajrzą do niego może w piątek
Jak myślicie czy ten wyrzut płynu i ciężkie odpalanie z zasłoną dymną za autem można jakoś wiązać?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2018, 15:53 przez Kapitan Powolny.)
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
(27-06-2018, 07:27)fannadil napisał(a): jakiś wąż puścił albo obudowa termostatu te dwie rzeczy bym sprawdził najpierw powinno być widać wyciek, ale pewnie bardziej doświadczeni koledzy z forum będą wiedzieć lepiej 
co przyszło do głowy żeby jeździć z lejącym się płynem? 
Wiesz co. Nie było to celowe działanie.
Na początku kropel było tak mało, że pomyślałem że może mi woda ściekła z maski po podniesieniu. stan płynu był bliski minimalnemu ale nie chciałem dolewać na gorącym silniku
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
Patrys4891
7,984
17
2421
709
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 27-06-2018, 15:56
Dolanie trochę płynu do gorącego zbiorniczka nie ma znaczenia wiekszego.
obliczone na lukakatorze
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
(27-06-2018, 15:56)Patrys4891 napisał(a): Dolanie trochę płynu do gorącego zbiorniczka nie ma znaczenia wiekszego.
obliczone na lukakatorze
Trochę to wiem że nie zaszkodzi ale mi ubyło że stanu max do stanu ciut poniżej minimum. Na oko w granicach pol litra. Więc troche się obawiałem
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
Patrys4891
7,984
17
2421
709
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 27-06-2018, 19:55
To nadal trochę 
W zbiorniku wyrównawczym nic się nie stanie jak będziesz śpiewał.
obliczone na lukakatorze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2018, 19:57 przez Patrys4891.)
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
(27-06-2018, 19:55)Patrys4891 napisał(a): To nadal trochę 
W zbiorniku wyrównawczym nic się nie stanie jak będziesz śpiewał.
obliczone na lukakatorze
Patrys4891, ale czemu śpiewał?? Nie mogę recytować??
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
Sprawa załatwiona.
Poszła obudowa termostatu. Wymieniona wraz z termostatem.
Temat można zamykać
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
|