Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wymieniać przegub?


Brown
Zarejestrowani

op Podczas wymiany opon zauważyłem, że lewy przegub jest upaćkany smarem, czyli coś z niego wycieka. Nie wiem od jak dawna tak jest. Pytanie brzmi: da się wymienić samą tę gumkę czy co tam przecieka, czy może przy okazji rozbierania tego wszystkiego wymienić cały przegub, bo może on już jest przez ten wyciek na wykończeniu, a jeszcze nie daje oznak.

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

Moim zdaniem samej gumy nie wymienisz...znaczy wymienisz ale roboty tyle samo co przy wymianie całego przegubu...bez gumy smar wyleci. Zapiaszczy się wszystko na sucho przegubu później długo nie pociągnie...póki nie słychać przegububi nie czuć nic bym nie robił...później wymiana przegubów i gum

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pawlosio za ten post post:
  • Brown
kotleto
Zarejestrowani

Online
Wymieniaj osłonę przegubu, w zestawie będziesz miał nowy smar. Działaj szybko zanim go rozwalisz bo osłona kosztuje kilka naście, może kilka dziesiąt złotych a przegub kilka razy więcej Biggrin

Wysłane z mojego telefonu :P

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi kotleto za ten post post:
  • Brown, scrabi
scrabi
Zarejestrowani

(09-12-2020, 16:56)pawlosio napisał(a): Moim zdaniem samej gumy nie wymienisz...znaczy wymienisz ale roboty tyle samo co przy wymianie całego przegubu...
Roboty mniej troche. Ale sama oslone manszete wymien i po sprawie.
Dlanpewnoscy wyczysc porzodnie przegób daj nowy smar i manszete i po sprawie. Jesli przegob nie strzela i niema niepokojacych objawów to zostaw go.


Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • Brown
pawlosio
Zarejestrowani

No roboty przy wymianie samej gumy naprawdę niewiele mniej niż przy wymianie całego przegubu..choć nie jest to rzecz niemożliwa i jeśli ktoś ma podstawowe narzedzia czas i miejsce.. .no różnica taka że guma plus smar to kilkanaście- max kilkadziesiąt zl a przegub to juz setki...

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

(09-12-2020, 19:55)pawlosio napisał(a): .no różnica taka że przegub to juz setki...

Wiec skoro przegób stary dobry, po co go wymirniac.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Brown
Zarejestrowani

op Ja i tak nie mam możliwości wymienić tego sam. chciałem się zorientować co z tym zrobić... bo na allegro przeguby wyskakują od 60 zł, a sama gumka za ok. 30. Chodzi mi o to, że jak już mam komuś zapłacić za rozkręcenie tego to może lepiej te parę złoty dołożyć więcej i wymienić całość. choć pewnie taki przegub za 60 zeta to jakiś badziew...

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Przegób za 60 zl to już nie wróży nic dobrego i długotrwałego
.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Online
(10-12-2020, 04:39)Brown napisał(a): choć pewnie taki przegub za 60 zeta to jakiś badziew...

Sam sobie odpowiedziałeś Biggrin

Wysłane z mojego telefonu :P

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(10-12-2020, 06:10)scrabi napisał(a): Przegób za 60 zl to już nie wróży nic dobrego i długotrwałego
.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Być może, choć za ok. 300 zł kupiłem kompletną półoś, minęły trzy lata i ... jeździ nadal.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości