op
Dopadło i mnie - ręczny przestał trzymać. Błędów EPB brak, wyje tylko jak się stacza z górki bo nie ma czym hamować.
Zdziwiony obadalem tył, i najprawdopodobniej kiedyś przy ostatniej robocie mechanicy coś zrypali - wg mnie założyli podłe klocki na zużyte tarcze. Ale auto jeszcze wtedy nie było moje, w każdym razie jestem prawie pewny że zuzylo się to wszystko zbyt szybko. Nie ważne.
Chciałbym teraz sam się za to zabrać bo chyba powinienem sobie poradzić. Narzędzia mam, wiedzy trochę też, chce spróbować i wszystko sobie wyczyszcze po mojemu.
I stoję przed wyborem części. Czy może mi ktoś doradzić co kupić? Wiadomo że wolałbym coś lepszego, i jak najtaniej ale nie siedzę wgl w temacie więc może ktoś chociaż napisze ile powinny kosztować normalnej jakości części.
Kilka pytań:
1. Czy jest sens dołożyć do ori tarcz kompletnych z łożyskiem i czujnikiem absu? Czy może zmieniać same tarcze i przeprasowywac łożysko
2. Widziałem sporo ofert na alledrogo marki Daco w spoko cenach. Ktoś coś?
3. Czy zaopatrzyć się w jakieś zestawy montażowe? Zakładam że tłoczki będą ok ale prowadnice chyba warto zmienić z gumkami bo nie chciałbym rozbierać spowrotem za 2-3 miesiące. Jaki to koszt?
4. Jaki smar najlepiej np do prowadnic? Ceramik?
5. Co jeszcze muszę wiedzieć?
6. Znalazlem coś takiego: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7304631531
Klocki chyba jakiś najtańszy paść? Ma taka konfiguracja sens?
Clipa niestety jeszcze się nie dorobiłem, wiem żeby pompowac na sucho przed zapaleniem i zaciaganiem ręcznego, żeby tloczek dosunac do nowego kompletu. Serwisowke mam.
#Wytapatalkowane
Zdziwiony obadalem tył, i najprawdopodobniej kiedyś przy ostatniej robocie mechanicy coś zrypali - wg mnie założyli podłe klocki na zużyte tarcze. Ale auto jeszcze wtedy nie było moje, w każdym razie jestem prawie pewny że zuzylo się to wszystko zbyt szybko. Nie ważne.
Chciałbym teraz sam się za to zabrać bo chyba powinienem sobie poradzić. Narzędzia mam, wiedzy trochę też, chce spróbować i wszystko sobie wyczyszcze po mojemu.
I stoję przed wyborem części. Czy może mi ktoś doradzić co kupić? Wiadomo że wolałbym coś lepszego, i jak najtaniej ale nie siedzę wgl w temacie więc może ktoś chociaż napisze ile powinny kosztować normalnej jakości części.
Kilka pytań:
1. Czy jest sens dołożyć do ori tarcz kompletnych z łożyskiem i czujnikiem absu? Czy może zmieniać same tarcze i przeprasowywac łożysko
2. Widziałem sporo ofert na alledrogo marki Daco w spoko cenach. Ktoś coś?
3. Czy zaopatrzyć się w jakieś zestawy montażowe? Zakładam że tłoczki będą ok ale prowadnice chyba warto zmienić z gumkami bo nie chciałbym rozbierać spowrotem za 2-3 miesiące. Jaki to koszt?
4. Jaki smar najlepiej np do prowadnic? Ceramik?
5. Co jeszcze muszę wiedzieć?
6. Znalazlem coś takiego: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7304631531
Klocki chyba jakiś najtańszy paść? Ma taka konfiguracja sens?
Clipa niestety jeszcze się nie dorobiłem, wiem żeby pompowac na sucho przed zapaleniem i zaciaganiem ręcznego, żeby tloczek dosunac do nowego kompletu. Serwisowke mam.
#Wytapatalkowane