Sanek nie musisz ruszać.
Silnik razem ze skrzynią są świetnie wyważone i jak będziesz używać oryginalnych uchwytów na silniku to ładnie wyjdzie silnik razem ze skrzynią bez rozkręcania.
Rozkręcisz i przełożysz skrzynię jak już będziesz mieć całość na stole.
NAJLEPIEJ byłoby gdybyś odkręcił tak jak ci mówiłem, ALE dobrze byłoby żebyś się z tym nie siłował, więc dla ułatwienia:
1. Odkręć całe podszybie
2. Wykręć półkę na której stoi akumulator
3. Od zwrotnicy odkręć końcówkę drążka kierowniczego
4. Stabilizator
5. Wahacz od sworznia
6. Opaski na półosiach przy skrzyni biegów (z tej szerszej strony)
7. U góry pod maską mocno poluzuj a najlepiej odkręć całą nakrętkę trzymającą amortyzator, i poluzuj a najlepiej całkiem odkręć śruby trzymające poduszkę amortuzatora.
Jak poluzujesz bedziesz mógł w miarę bezpiecznie odchylić mcpersona razem z półosią.
Ale jak u góry odkręcisz amor i poduszkę to pięknie go wyjmiesz razem z całą półosią.
Ja osobiście bym wyjął go całkiem (bezpieczniej i więcej miejsca)
8. Oznacz sobie niektóre wtyczki np. Kolorami albo naklejki z opisem gdzie jaką, żebyś potem się gdzieś nie popier****
Węże też, porób zdjęcia żeby było gdzie zaczerpnąć informacji o umiejscowieniu elementów.
9. Odłącz wszystkie kable, i węże
10. Odłącz dźwignię zmiany biegów (zaznacz w miejscu łącznika głębokość i oś zamontowania tego drążka, będzie potem łatwiej wyregulować biegi po wstawieniu wszystkiego z powrotem)
11. Odłącz linkę sprzęgła
12. Odkręć wydech od silnika
13. Najlepiej wykręcić osprzęt, np. Alternator itp. Ale mogę się mylić, oceń czy nie będzie zawadzać przy podnoszeniu.
14. Podwieś silnik.
15. Odkręć górną łapę silnika, dolną łapę silnika i łapę skrzyni (poduszkę)
16. Sprawdź czy coś jeszcze nie trzyma, 10x
17. Jedziesz z koksem powolutku do góry stale obserwując.
18. Stawiasz mi browara
Co do silnika, to niestety nie wiem czy może różnić się jakimiś numerkami.
Ale jak bedzie taki sam jak twój poprzedni, to jeden ch** czy był zamontowany w cilo, thali, czy czym tam jeszcze.
Taki sam numer, czyli taki sam silnik