Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wymiana oleju co 30 tys.


jarcun
Zarejestrowani

Wymienialem panewki w takim silniku w megance przy prawdziwych 270 tys i sporo juz byly zuzyte. Pamietac trzeba ze zuzycie panewek w silniku to normalna sprawa szczegulnie w mocnym dieslu .

Odpowiedz
lolo001
Zarejestrowani

Wymiana oleju co 30 tyś. to uśmiech na twarzy mechaników remontujących silniki.(kasa !!!) 15 tyś. lub raz w roku i silnik odwdzięczy się niezawodnością Biggrin

Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi lolo001 za ten post post:
  • momix, pacha, VampirePL
jarcun
Zarejestrowani

Dokładnie tak. Ja jak zmieniam w klientach autach po 25-60 tys km. To ten olej wyglada fatalnie nawet w benzynowych. Rokordzistka miała na oleju zrobione 70 tys . Ja u siebie zmieniam co 10 tys olej i wszystkie filtry i wiem ze nawet jak cos sie stanie to sumienie czyste ze robilem co mogłem. A jak raz w roku wydam te 200-220 zl na olej i 4 filtry to nie zbankrutuje

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(03-02-2017, 22:21)jarcun napisał(a): A jak raz w roku wydam te 200-220 zl na olej i 4 filtry to nie zbankrutuje

W moim przypadku wygląda to trochę mniej różowo, 200 olej, 55 wkład filtra oleju, powiedzmy 150 powietrza i kabinowy, łącznie z modyfikatorem tarcia wychodzi pod 500 PLN. 3 razy w roku Biggrin

Odpowiedz
lolo001
Zarejestrowani

(04-02-2017, 02:55)funkoval napisał(a): W moim przypadku wygląda to trochę mniej różowo, 200 olej, 55 wkład filtra oleju, powiedzmy 150 powietrza i kabinowy, łącznie z modyfikatorem tarcia wychodzi pod 500 PLN. 3 razy w roku Biggrin
Coś mi się wydaje że kupujesz oleje i resztę w ASO bo ceny są kosmiczne, ja za olej Elf 5W30 plus filtr oleju płacę 117 zł w sklepie - hurtowni z bardzo dobrą reputacją. Powietrza i kabinowy to co góra 2-3 lata, no chyba że jeździsz po "pustyni" Biggrin

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

Filtry w ASO, po 12 kkm już są zmęczone, co widać i czuć. Olej u partnera forum.

Odpowiedz
Vexus
(04-02-2017, 07:26)funkoval napisał(a): Filtry w ASO, po 12 kkm już są zmęczone, co widać i czuć. Olej u partnera forum.
Muszę zapytać :-D kupujesz filtry w ASO żeby mieć znaczek? bo nie wiem jaki jest sens wydawać 2-3 razy więcej.

Wysłane z mojego Lenovo TB2-X30L przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Vexus za ten post post:
  • adik86, krosser
spadochronek
Zarejestrowani

Ja wymieniam olej i filtr oleju co około 10000 (1 rok), powietrza niby powinien być co dwa (lub 60 000 km), a kabinowy co rok (lub 30 000 km). Kabinowy przejechał mi póki co 10 000 km i nie wygląda źle.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-02-2017, 14:13 przez spadochronek.)

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(04-02-2017, 13:02)Vexus napisał(a):
(04-02-2017, 07:26)funkoval napisał(a): Filtry w ASO, po 12 kkm już są zmęczone, co widać i czuć. Olej u partnera forum.
Muszę zapytać :-D kupujesz filtry w ASO żeby mieć znaczek? bo nie wiem jaki jest sens wydawać 2-3 razy więcej.

Na efiltry (pierwszy portal z brzegu) zestaw dobrych filtrów to ~150 PLN (wkład oleju, kabinowy, powietrza) + przesyłka. ASO mam pod domem, odpada przesyłka i zawracanie głowy przez kuriera. Co do różnicy w cenie to z takim podejściem do matematyki nie idź do kasyna.

Odpowiedz
Faustus
Zarejestrowani

funkoval, to co ty kupujesz? Pochwal się. Ja za olej Motul 5W30 0720 5l wydałem 148 zł, za wkład filtra Mann 27 zł, filtr powietrza Purflux 48 zł, filtr kabinowy Purflux 41 zł. Jaki stosujesz modyfikator tarcia?

Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. Biggrin, Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości