Wymiana nagrzewnicy
Tak, może być częściowo zatkana i płyn chłodniczy przechodzi tylko przez cześć nagrzewnicy, a co za tym idzie tylko jej cześć grzeje, a pozostała część jest chłodna. Jeśli chcesz wymienić nagrzewnice ze względu na słabe ogrzewanie to zamiast ją wymieniać możesz ją rozebrac i przeczyścić. Nie mam pewności ale pewnie można ją tak samo rozebrac jak nagrzewnice od meganki 1. Nagrzewnice od meganki rozbierałem, nie ma tam filozofii, wystarczy tylko odgiac kilka blaszek, rozłożyć ją, przeczyścić w środku, złożyć z powrotem (na sylikon) i zagiąć wcześniej odgiete blaszki.
op
Czy u Ciebie w nagrzewnicy miałeś takie spiralki jak na filmiku?
W jaki sposób się oryginalnie uszczelnia, ten plastikowy element z resztą, jest tam jakiś oring? Nie było problemów z wyciekami po takiej akcji? https://youtu.be/p7n8YncoC-M?si=_0DIJALbX8CUYGdd
W mojej nagrzewnicy nie było tych spiralek. Parę lat temu rozbierałem nagrzewnice i nie pamiętam dokładnie czy tam był oring czy gumowa podkładka przyklejona do tego plastikowego elementu. Dookoła nagrzewnicy są metalowe ząbki (widać je na tym filmiku) które są zagięte i dociskają ten plastikowy element. Żeby ją rozebrac wystarczy śrubokrętem podważyć każdego z osobna i wyprostować żeby ją rozłożyć. Po czyszczeniu wystarczy je z powrotem zagiąć i docisnąć nimi ten plastikowy element. Nie miałem żadnych wycieków po rozebraniu i złożeniu nagrzewnicy, a jeździłem samochodem jeszcze sporo czasu zanim się go pozbyłem.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości