op
Cześć,
Lał mi wtryskiwacz, więc postanowiłem go wymienić. Sama wymiana i odpowietrzanie poszło bezboleśnie. Palił na tzw. dotyk, nie kopcił, wszystko było w jak najlepszym porządku. Niestety, po zakodowaniu wtrysku (maxiecu) samochód nie odpalił, pompa przestała podawać ciśnienie na listwę. Po wielu bojach wygląda na to, że padł sterownik. Znalazłem identyczny na necie (nr katalogowy, nr softu) ale tu rodzi się pytanie, co z immo po przekładce? Ewentualnie, czy szukać kompletu: ecu, uch, karta oraz slot? Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Lał mi wtryskiwacz, więc postanowiłem go wymienić. Sama wymiana i odpowietrzanie poszło bezboleśnie. Palił na tzw. dotyk, nie kopcił, wszystko było w jak najlepszym porządku. Niestety, po zakodowaniu wtrysku (maxiecu) samochód nie odpalił, pompa przestała podawać ciśnienie na listwę. Po wielu bojach wygląda na to, że padł sterownik. Znalazłem identyczny na necie (nr katalogowy, nr softu) ale tu rodzi się pytanie, co z immo po przekładce? Ewentualnie, czy szukać kompletu: ecu, uch, karta oraz slot? Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.