Spokojnie dojedziesz do warsztatu, a gumę i uszczelniacz trzeba wymienić.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2017, 20:53 przez Lepus.)
Wyciek ze skrzyni biegów przy lewej półosi
Raczej typowe uszkodzenie ze starości. Pęknięcia na harmonijce gumy. Jak dasz radę, wytrzyj szmatką, oglądnij i zobaczysz co i jak. Ubytek 0,5 l oleju na tyle co już jeździłeś to jeszcze nie jest groźny.
Spokojnie dojedziesz do warsztatu, a gumę i uszczelniacz trzeba wymienić. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2017, 20:53 przez Lepus.)
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
op
To nawet nie jest tak, że ubyło mi 0.5L, tylko że po zakupie mniej więcej tyle brakowało. Rozumiem, że mechanik miał rację mówiąc patrząc tylko na to z góry, że trzeba wymienić tę całą gumę? Powiedział, że to kosztuje ponad 200 zł i trochę mną zatelepało jednak
bo osłona przegubu wewnetrzna tak jak pisałem jest z łożyskiem i sdąd cena jest wyższa. coś koło 130zł plus wymiana...
a tam jak dobrze pamiętam sę 2 rodzaje tzn dwie średnice drązka.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Dokladnie tak jak pisze Scrabi. Przerabialem temat jakies 3 tygodnie temu. W razie czego pisz priv. Ja za oslone zapłaciłem 120 i 100 robocizna
op
Czyli generalnie potrzebuję tej części tylko, tak?
allegro.pl/oslona-polosi-wewnetrzna-lewa-28-mm-scenic-i-oryg-i5905893946.html Z tego co patrzę na wygląd części, mam chyba tą większą średnicę drążka. to mniejsze to rozumiem jakiś dodatkowy uszczelniacz, tak? Czy może łożysko jakieś? Myślę, czy nie zmierzyć się z tym samemu. Trochę w ostatnim czasie wydałem na samochody, więc w sumie wolałbym stracić cały dzień i zaoszczędzić troszkę. Jednak jak popatrzyłem tam, to chyba sporo trzeba rozebrać, w tym - co martwi mnie najbardziej - sworzeń wahacza, tak? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2017, 22:43 przez jaszek7777.)
op
Więc kupuję. Na pewno nie ma tam żadnego innego uszczelniacza, tylko część z wklejonego przeze mnie linku, tak?
To nie jest trudne, kilka śrubek i po krzyku.
Ja przy okazji takiej akcji wylałem cały olej i wlałem nowy. W końcu tam olej tez pracuje i się starzeje Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
op
(11-06-2017, 16:57)Patrys4891 napisał(a): To nie jest trudne, kilka śrubek i po krzyku. A mógłbyś krótko streścić kolejność wykonywania tej wymiany? Będę zobowiązany. https://www.youtube.com/watch?v=c9TrGy1kVIk Tak jak na filmie? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2017, 17:11 przez jaszek7777.)
Generalnie tak.
Śrubę od piasty poluzuj jak jeszcze samochód stoi na ziemi. Poza tym ja odkręcam zwrotnicę tylko od amortyzatora, wtedy na sworzniu ładnie się odegnie i półoś wyjdzie. W razie potrzeby skręć kierownicą żeby zyskać więcej miejsca. Przy skrzyni trzy śruby odkrecasz od tej gumy i półoś wolna.. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
9 gości